Gjest Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Er alene med en jente på ca 1,5 år og hele dagen består i rett og slett bære hun rundt hele tiden, og hun sutrer og griner hele tiden om hun ikke får viljen sin, og får hun ikke det hun vil ha i det øyeblikket hiver hun seg ned på gulvet og hylgriner, biter seg selv eller meg..så sier jeg "nei" og hun hylgriner, det ser jo ut som hun har d vondt når hun griner sånn at jeg automatisk tar henne opp og trøster henne. prøver å si ting som "vent" eller "nei ikke nå" osv... men er så sliten av å bære på henne hele dagen, hun vil hele tiden at jeg skal bære henne osv, både i huset og ute.. spesielt når jeg gjør ting eller vi er i butikker.. noe råd ?
klg,2 boys now:) Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 kan hun ikke gå?du må bare overse henne.eller sette deg ned sammen hun på gulvet.du kan ikke gå å bære hun hele tiden.da blir jo 3 meter i armene.du får bare være hard med hun.prøv å sett hun i aktivitet så gjør du ting selv.
Gjest Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 regner med hun kan gå.. min er og sånn til tider når hun er sliten, men da får hun stå å gråte til hun gidder å gå selv, er hun så tom av energi at jeg ser hun ikke klarer, så løfter jeg, men ellers har jeg lært henne at hun har to ben akkurat som mamma og de er til å gå på
Gjest Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 joda hun kan gå, løpe og danse, men hun er såå mammadalt og skal kose med håret når hun kjeder seg! leste i en barnebok at man skal overse de når de begynner å sutre, grine, evt sette de i lekegrinden eller noe til de roer seg ned ? hva synes dere om det ?? og hva alder passer sånn oppdragelse best fra av ?
klg,2 boys now:) Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 du må bare overse hun så lenge du vet at det bare er sutring.hvis hun hadde gått i bhg hadde hun blitt oversett,de kan ikke gå å bære alle sammen.aldri likt lekegrind noe særlig.synes det er en stor uting.hun er uasnett for stor til den siden hun kan gå.ville oversett henne.evt lagt hun i sengen hvis hun er så sliten.
Expat Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 1) Få deg en bæresele, patapum junior(?) skal være bra. 2) les denne: http://www.toogto.com/index.php?option=com_content&task=view&id=56&Itemid=2
BettyBoob Skrevet 29. august 2007 #8 Skrevet 29. august 2007 mini på 17 mnd er ikke veldig mammadalt, men han protesterer jo høylytt hvis ikke ting alltid går hans vei. Jeg overser det, og det slutter fort altså! Og stort sett mens jeg lager middag skal han opp på armen og blir eitrende fornærmet når jeg ikke går med på det (hallo, jeg lager mat hehe) Jeg bærer min minimalt altså. Han er 13 kg og det er ikke bare bare å drasse på. Han elsker å gå selv han her da heldigvis! Har tro på å overse den negative oppførselen i den grad det er mulig og han ikke skader seg selv eller andre. Du må nok sette hardt mot hardt en stund for å få til dette Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå