Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Det siste døgnet har han nektet å sove, med en gang han begynner å bli trøtt så begynner han å skrike febrilsk. På dagtid når han er våken er det ingeting som feiler han, men når trøttheten kommer, begynner han igjen. Han er litt småsurklete i nesen, men ikke tett. Har tenkt på at det kanskje kan være tenner, men han oppførte seg ikke sånn når han fikk de første tennene sine. Jeg måtte gi han smertestillende i natt, og når de begynte å virke så sovnet han fint som han pleier. Men jeg synes det er ekkelt å gi smertestillende når jeg ikke vet hva jeg gir dem for. Vet ikke om jeg skal bestille time til lege heller, i og med at han har det strålende når han er våken og opplagt. Har dere noen ide om hva dette kan være?
Mr. Herk Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Hei vi oplevde akuratt det samme med gutten vår. han var sutrette og fikk ikke sove i noen dager og så spratt det ut tenner. dette gjaldt da tenner 5 til og med 8. han har ikke fått noen tenner siden så jeg håper det ikke bare blir værre og værre. det er ikke farligt å gi en parasett men kanskje ikke hver dag over en lengre periode. så lenge han er blid på dagtid og ikke går å surver hele dagen er det nok ikke så meget farligt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå