Gå til innhold

Hva feiler det gutten min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det siste døgnet har han nektet å sove, med en gang han begynner å bli trøtt så begynner han å skrike febrilsk. På dagtid når han er våken er det ingeting som feiler han, men når trøttheten kommer, begynner han igjen. Han er litt småsurklete i nesen, men ikke tett.

Har tenkt på at det kanskje kan være tenner, men han oppførte seg ikke sånn når han fikk de første tennene sine. Jeg måtte gi han smertestillende i natt, og når de begynte å virke så sovnet han fint som han pleier. Men jeg synes det er ekkelt å gi smertestillende når jeg ikke vet hva jeg gir dem for.

Vet ikke om jeg skal bestille time til lege heller, i og med at han har det strålende når han er våken og opplagt.

Har dere noen ide om hva dette kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

vi oplevde akuratt det samme med gutten vår. han var sutrette og fikk ikke sove i noen dager og så spratt det ut tenner. dette gjaldt da tenner 5 til og med 8. han har ikke fått noen tenner siden så jeg håper det ikke bare blir værre og værre. det er ikke farligt å gi en parasett men kanskje ikke hver dag over en lengre periode. så lenge han er blid på dagtid og ikke går å surver hele dagen er det nok ikke så meget farligt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...