Gå til innhold

I ALLE DAGER!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag hentet jeg ungen min etter endt skoledag, Hun går i 1 klasse, de har vært på tur hele dagen.

Hun sier da i bilen hun har tisset seg ut, blir da veldig overrasket siden hun ALDRI har tisset på seg før, ikke engang da hun sluttet med bleier...

Tok det veldig med fatning og spurte hva som hadde skjedd? Hun begynner da å gråte å sier de var på tur og det var ikke toalett i nærheten, hun hadde fådt beskjed om å tisse bake 1 tre...

Greit nok, problemet er bare det at hun var i fult regntøy og fleecedress og måtte tisse (sto sikkert å hoppet på en fot og prøvde å holde seg)..... Er det meningen at en 6 åring skal klare det alene? Uten hjelp i det hele tatt?

Min jente klarte det ikke å er VELDIG lei seg nå!!

Etterpå hadde hun prøvd og sitte nær bålet for å tørke litt, (Dette hadde hun tenkt ut selv) hun var gjennom våt til langt opp på ryggen og ned i støvlene...

Ikke hadde hun fådt tørt tøy etterpå heller... Ingen beskjed i boka....

Overreagerer jeg eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei du overreagerer ikke.. dette burde du virkelig ta opp med lærerene hennes!!

Skrevet

Min datter går oxo i 1. klasse, og hadde dette skjedd med henne hadde jeg blitt fly forbanna og tatt dette opp med læreren!! Er det mulig??! *Irritert*!!

Skrevet

Jeg synes ikke du overreagerer. Stakar lille jenta de:(

Off, nei dette hadde ejg virkelig tatt opp med skolen. *kjenner jeg blir sint på dine vegne*

Skrevet

NEI, du overreagere så visst ikke. Ta dette opp med læreren i morgen den dag.

Tenk hvor "dum" datteren din sikkert følte seg, og barn kan være så slemme med hverandre, slik at din kan erte henne for å være baby e.l. Håper ingen andre så dette (av barna), og at det "bare" er stolheten hennes som ble berørt.

Huff stakkars snuppa di!!!!

Skrevet

Nei hun sa ingen av de andre barna viste det, men at stoltheten og hennes selvfølelse fikk en "Knekt" er sikkert og vist!!! huff, hun er skikkelig trist nå, men hun er tøff.....

Skal ringe skolen jeg...

Skrevet

jeg hadde blitt RASENDE hvis jeg fant ut at sønnen min hadde sittet dyvåt i sitt eget tiss hele dagen!!!

ta det opp med lærer eller rektor du... stakkars jenten din :(

Skrevet

jeg hadde tatt meg en alvorlig samtale med klasseforstanderen? om dere har det. og hvis du ikke ble tatt alvorlig der, hadde jeg snakket med rektor.. slikt skal da vel ikke skje? de blir jo ikke pang, store, og klarer seg helt på egenhånd fordi det heter skole og ikke bhg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...