Gå til innhold

Når begynte/skal dere begynne....

Anbefalte innlegg

Skrevet

å la babyen/barnet sove på eget rom? Har dere da babycallen sammen med barnet for å høre når h*n vil ha mat på natten, eller gråter for noe annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm,han var vel en tre månders tid,da han ble lagt ut.Merket at han ble forstyrret av at vi kom å la oss.Han ligger vegg i vegg med oss.Ja vi har babycall inne hos ham,bare for en trygghet for oss selv.

Skrevet

Lillegutten vår har sovet på eget rom fra han kom hjem fra sykehuset (7 dgr gammel). Det har fungert kjempefint. Vi har rom vegg-i-vegg så jeg hører når han våkner.

Skrevet

Ho var 7mnd gammel når ho ble lagt på eget rom.. I begynnelsen hadde vi babycall, men da batteriet tok slutt, ladet vi den aldri opp igjen. Men vi sover med dørene på gløtt da, og rommet hennes er vegg i vegg med vårt :)

Skrevet

Ser ut som det er ganske stor forskjell på når man begynner å legge småen på eget rom... Det kommer jo kanskje litt an på hvor barnerommet er i forhold til foreldrenes soverom... Vi har rom tvers overfor barnerommet, så det er jo ikke lange biten, men tenker jo litt som så at så lenge han skal ha mat om natta er det veldig greit å sove på samme rom, selv om jeg er nødt til å stå opp for å lage flaske... Men så var det det, da, at vi ikke vil at han skal bli liggende på vårt rom for lenge og vi vet jo for så vidt ikke hvor lenge han vil trenge flaske om natten. Får vel kanskje bare prøve oss fram?? Tusen takk for svar iallfall:) Kjempeflott å lese om andres erfaringer rundt dette!

Skrevet

Han v ar vel ca 3 mnd. Rom vegg i vegg så hører godt når han våkner om natten. Har blitt så var på lyder etter at jeg fikk han, så det er ikke noe problem;)

Godt å slippe å være så innmari stille når vi skal legge oss..og ikke minst få bedre plass..:-)

Skrevet

Jeg kommer til å legge henne på eget rom når hun ikke lenger skal ha mat på natta.

Skrevet

Vår lille Sofia ligger nå enda inne hos oss da :) og en ti og en halv mnd nå.. har tenkt å flytte henne ut snart, men da skal hun dele rom med storebror, da får se hvordan det går..sover hele natta begge to , og våkner ikke lett så går vel greit :)

Skrevet

Det blir ikke på noen måneder enda.

Jeg er oppe flere ganger om natten for å sjekke pust og status hos Lille som er 7mnd fortsatt. Jeg føler meg ikke komfortabel med eller klar til å ha en vegg mellom oss.

Når jeg klarer å gi slipp og kansje sove natten igjennom vil det være åpne dører og babycall på.

Her er det nemlig mor som er våken flere ganger om natten og ikke babyen... *håpløs*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...