Ella_Bella_Snupperella Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Velkommen skal du være i tråden: "Solskinnssnuppa'er med babylyst" Her startes det hver mandag en ny tråd, med - uke ... - bakom navnet slik at vi alle kan følge med på de nyeste innslagene! Målet med tråden er at vi kan samle en gjeng solskinnsjenter med babylyst som likevel må vente til "tiden er inne". Her går det kanskje å finne noen venner å bære med seg videre??? Kanskje vi etter hvert ordne treff så vi kan sette fjes på våre nick (om det ikke hadde vært skummelt!?!) Håpet er at vi uansett kan dele ventetiden sammen og prate om litt løst og fast - det trenger ikke bare være babyprat (men her kan du komme med det i bøtter og spann også!) - bekymringer, gledesnyheter, filmer man bare må se, en kafé som er verdt å besøke, morsomme historier, hverdagshistorier - samme hva det skulle bli... Bare kom med! Her får du utløp for hva det måtte være du trenger å si, og svar får du nok i mengder! Et par ønsker: - Vennligst bruk nicket deres i innleggene (da vet vi hvem vi svarer, hvem som er med og hvem vi skal takke for trøsten/latteren/tårene) - Ikke kritiser, henge ut eller avslå her inne er dere snill (det sitter ekte mennesker bakom disse nick'ene som kanskje blir knust av det du lett hiver ut i sinne eller frustrasjon) - Vennligst bruk det siste innlegget å svare på - systemet lager fort rot hvis du klikker på andre innslag... Hvis du vil referere til et tidligere innslag - bruk nicket på personen og gjerne kopiere deler av det du ønsker å svare på. Hittil har vi samlet en god gjeng solskinnssnuppa'er: Bellababy, 26, Oslo - Leder av Solskinnssnuppa'er med Babylyst. Maggimor, 23, Drammen (Æ) *MIAMI*, 23, Lommedalen (Æ) Barnkanskje? 28, Oslo Dekita, 22, Trøndelag (Æ - Gravid) Rosered, 23, Skedsmokorset (Æ) *siv*, 23, Haugesund Kathrine, 20, Porsgrunn TauZa, 23, Ålesund Rafi, 28, Bodø (Æ) Delfinen1, 23, På flyttefot Brina86, 21, Bergen Mali83, 24, Nordvestlandet (Æ) Volcano, 25, Hordaland Bebis*2008?, 25, Nordland Sommerspire, 19, ... Vesla@89, 18, Hedmark Kristka, 22, Trondheim Hemmelinemmeli, 19, Møre & Romsdal Linde81, 26, Sør for Sinsen Her er jeg, 28, Oslo Mamman til Antonio, 21, Ski Vivera, 29, Rogaland Bella24, 24, Oslo La Dolce Vita, 23, Østfold Snartprøve, 22, Romsdalen Elisabeth79, 28, Oslo Venter på 3_de spire, 27, Oppland ikkegravidenda, 26, Nord-Norge De av dere med (Æ) bakom navnet er blitt "Æresmedlemer" fordi dere alt er blitt offisielt prøvere! Men siden dere liker så godt å være her inne, og siden vi andre som ennå må vente litt, liker så godt å ha dere her - da er dere Æresmedlem blitt! Håper dere forteller MASSE om hvordan dere har det så vi andre kan ta del i gleden! De av dere med Gravid bakom navnet trenger vel ingen forklaring - heller bare mange flotte gratulasjoner! Husk bare å komme innom igjen i ny og ne og fortell hvordan det går! Til dere andre som skulle kikke innom tråden - flere kan vi bli, så ikke vær redd for å hoppe inn - her er det plass til mange! Hvis dere har lyst, kan dere svare på disse spørsmålene (slik vi andre har gjort) eller skrive litt fritt om dere selv! Så vet vi litt mer om hvem du er vettu! Navn (bare hvis du har lyst): Bosted: Alder (din og kjærestens): Yrke/utdanning (din og kjærestens): Hvor lenge har dere vært sammen: Interesser: Sivilistatus: Barn fra før (hvor mange, barnas alder): Hvor mange barn ønsker du/dere: Når har dere "planlagt" å bli gravide: Navn hvis det blir gutt: Navn hvis det blir jente: Ellers ønsker jeg samtlige en Solskinnsklem for uke 35! Håper dere nyter slutten av sommeren og er klar for en fin høst!
Ella_Bella_Snupperella Skrevet 29. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 29. august 2007 Halloen igjen! En ny uke med nye muligheter! Hva skal dere finne på?? Selv er det å trene (bli frisk) og studere som er på toppen av ukens oppgaver! Men skal ikke se bort ifra at det blir en haug ekstra ting som finner veien innom den listen snart! Sånn er det her i gården! Alltid noe nytt som skal gjøres! Kjekt å se at det er kommet til enda flere! Elisabeth79 - Gratulerer med forlovelsen! Da er vi i samme situasjon og skal tom gifte oss og gå igang med baby-prøving til samme tid! Kjekt det! Hvordan går det med planlegginen?? Håper dere alle - både gamle og nye - får en super uke! Det er virkelig deilig vær for tiden! Nyt det! Stor solskinnsklem!
Nummer tre <3 Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Hei på dere! Denne uken blir ganske vanlig; jobbing, trening og katteoppdragelse (har to, og den ene er liten rakkerunge).. Har blitt tante da! Til en liten jente-småttis. Hun ble født en uke før tia, så det kom litt uforberedt! Og da måtte jo tante inger ut å kjøpe babytøy med en gang.. ble litt revet med, så jeg har smug kjøpt babytøy til meg selv også som jeg har gjemt i skapet.. hehe, sånn er det visst å bli babygal.. Noen fler her som smugkjøper eller? kjøper bare plagg jeg syns er kule da! som er litt spesielle... For eksempel i dag kjøpte jeg en body på brandstad som det står Non refoundable på.. Digga den.. Har forresten fått fuktskader på badet, det er skikkelig irriterende! liker ikke block watne noe særlig lenger.. Aldri kjøp noe av de! klemmer
En snupp - og en knert i magen Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Så artig Bellababy Foreløpig tar vi vel planleggingen litt med ro, det er jo en stund til (eller er det egentlig det?). Men jeg har jo begynt å snuse på både kjole, innbydelser og bordkort. Lokale har vi, og de ordner middag og alt sånt, så da slipper vi å ordne med det... Så jeg gleder meg skikkelig til februar/mars så kan planleggingen starte helt på detaljene, det blir kjempegøy. Ellers går uka med til jobbing, jobbing og atter jobbing, i tillegg til flytting. Jeg har endelig fått solgt leiligheten min (vi har bodd i to leligheter en stund) og den siste tiden har vi bare ventet på å få hente opp de møblene som måtte være der pga visning. De siste tingene kommer i morgen, og vi sorterer bøker til den store gullmedalje for å gjøre plass til sofaen - hehe.
Venter på 3_de spire Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Heisann!! Her går tiden med til opp-pussing av huset og håper å bli ferdig med all maling og styr før vi starter prøvinga. Er så masse på BIM at jeg føler meg nå gravid, selv med spiralen fortsatt på plass.... Helt håpløs! Prøver ellers å stramme opp kroppen og få litt bedre kondis, må prøve å få inn trening i hverdagen og håpe at dette etterhvert blir rutine. Tror ikke jeg har genet som trengs for å bli avhengig... Dessverre... Kos dere alle sammen!
Dægern døtte Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 Hei! Føler meg nesten litt "gammel" her jeg, 30 år.......uansett vi prøver på 3 mann hvert øyeblikk, det har vært en liten overveiingsprosses da vi har 2 barn som begynner å bli store 9 og 6, så de krever jo ikke like mye av oss lenger:-) Men så har lysten på en liten attpålatt kommet snikende og så har vi bestemt oss for at jo, vi vil ha en til! Bosted: -Østlandet Alder (din og kjærestens): - jeg: 30, mannen min: 36 Yrke/utdanning (din og kjærestens): -Jeg: Legesekretær/ Mannen min: Distriktssjef Hvor lenge har dere vært sammen: -Vi har vært sammen i 12!!!!! år...HJELP det var lenge... Sivilistatus: -Gift Barn fra før (hvor mange, barnas alder): -2 barn, 9 og 6 år Hvor mange barn ønsker du/dere: -3 Når har dere "planlagt" å bli gravide: -Begynner prøving i sept. Navn hvis det blir gutt: -? Navn hvis det blir jente: -?
DolphinGirl Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 Hei! Sitter på kontoret og venter på at det skal bli helg... Første frihelg på lenge - skal bli DEILIG! I kveld skal jeg og samboer lage god mat og drikke vin (nyter det så lenge jeg kan;)) og kose oss. Blir virkelig herlig og ordentlig velfortjent. Godt at det ser ut til at det begynner å bli litt mer liv her inne, er litt tregt av og til - enig, eller? :-) Ønsker alle en riktig god helg! Har forresten endret litt på nicket.
Dekita*2 prinsesser* Skrevet 1. september 2007 #8 Skrevet 1. september 2007 hei på der jenter..lenge siden jeg har vært innom nå..ser ut som det er flere å flere som er med på gruppa..så bra:) jeg er nå 16,snart 17 uker på vei. rart hvor fort tiden har gått. har ikke hatt et så bra svangerskap hittil. mye kvalme,null energi å hele tiden trøtt og humørsyk..så har hatt mye dålig samvittighet ovenfor lillejenta mi..hu er jo bare 19 mnd..men utrolig hvor bra det går alikevel. skal på ultralyd den 10 september,å det er ikke lenge til. har kjent liv hver dag den siste uka..så herlig:)bekrefter at det er liv,noe jeg har vært redd for i mange mange uker nå..altså at det ikke er noe liv der. håper dere har det kjempe fint med planlegging av svangerskap,fremtiden og alt:) selv om jeg har vært mye dårlig, så er det utrolig stort å få være gravid igjen:) håper dere alle får ei super fin helg..nyt den og nyt deres nærmeste:) klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå