Gjest Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 hva har du på deg; -når du sløver -hva føler du deg vell i -hva føler du deg pen i (er jo ikke alltid man føler seg pen/atraktiv i det man føler seg vell i ) -hva bruker du til
Diva Muffin Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Jeg sløver i vanlige klær, egentlig..det samme som jeg føler meg vel i. Skjørt og topp, eller jeans og tunika/noe som er litt snill mot mageflesket. Eller den sjokkerende kombinasjonen kjole og jeans. Hva jeg føler meg pen i kommer helt an på dagsformen... ..og det siste forsto jeg ikke
Gjest Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 nei- hehe. den siste skulle jeg jo viske bort.. hehe. - glemte det jeg
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 når jeg sløver har jeg på meg en altfor stor joggebukse eller treningstøy og en topp. jeg føler meg vel i min svarte lange topp fra vero moda, og en turkis lang topp (dagens mote som skjuler magen litt) jeg har egentlig ingen klær jeg føler meg pen i...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå