snart4barnsmamma Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 hei...når kan eg begynne å gi mosa banan??sønn min er 4.5 mnd no.
Diva Muffin Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Jeg spurte helsesøster om det på 4 måneders kontroll på mandag, og hun sa vi skulle holde oss til annen frukt ei stund til. Nå er hun det største hespetreet som eksisterer, så det meste hun sier må tas med et par never salt.
babyandme Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Hei, jeg leste et sted at det var en fin ting å begynne med etter 4mnd alder..men greit å begynne litt forsiktig, gjerne med mm/mme eller blandet i grøt:)
snart4barnsmamma Skrevet 29. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2007 kva frukt du gir din??Eg har ikkje gitt min noko enda eg...berre melk og graut...
Diva Muffin Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Vi fikk beskjed om å skrape eple eller pære og gi henne. Det får hun ikke til å spise.. Smatter i seg safta og spytter ut resten. Så jeg vet ikke helt hva vi skal gjøre.
MyB@by <3 Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 jeg har gitt min gutt most banan jeg, han reagerte ikke på det, og han syns det var veldig godt:) jeg har ikke spurt noen om når jeg kan begynne å gi han sånt, men kan ikke skjønne det skal kunne gjøre noe om de får smake litt annet en bare mm.... han er forresten 4,5 mnd... ellers har han fått sånne mosa svisker på glass og most frukt i sånne yoghurt bokser, der var den ene most babnan og fersken tror jeg, det var iallefall banan i den ene og den kunne man bruke fra de var 4 mnd.
snart4barnsmamma Skrevet 29. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2007 ok..kanskje eg skal prøve det litt på dagtid...!! han et meg snart opp...hehe...han er konstant sulten på dagen, og heng i puppen når han ikkje søve...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå