:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 du går på butikken og skal handle varene dine. mannen i kassa har 500 kr i hånda som han tydelig prøver og hjemme. plutselig er de 500 i lomma hans. (ikke dine 500) du blir distrahert av barnet ditt betaler og går. på bilen hjem så kommer du på at han tok bare 400 i betaling, varne dine kosta helt klart mere en det. hva ville du gjort?
lykkeligmed3 Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Satt på DDE å spelt av,,,, åååååååå d går likar no...... hehe, penger spart, penger tjent.
Gjest -<<- Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Ramset opp hva du hadde kjøpt, hvor og når og hos hvem og vedlagt en kopi av kvitteringen og sendt det til butikkjedens hovedkontor. Om du ikke har kvittering, bare sendt en beskrivelse av episoden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå