Gå til innhold

hva ville du gjort??


:::) Frøken Velferdsrett

Anbefalte innlegg

Skrevet

du går på butikken og skal handle varene dine.

mannen i kassa har 500 kr i hånda som han tydelig prøver og hjemme. plutselig er de 500 i lomma hans. (ikke dine 500)

 

du blir distrahert av barnet ditt betaler og går. på bilen hjem så kommer du på at han tok bare 400 i betaling, varne dine kosta helt klart mere en det.

 

hva ville du gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Satt på DDE å spelt av,,,, åååååååå d går likar no...... hehe, penger spart, penger tjent.

Skrevet

Ramset opp hva du hadde kjøpt, hvor og når og hos hvem og vedlagt en kopi av kvitteringen og sendt det til butikkjedens hovedkontor. Om du ikke har kvittering, bare sendt en beskrivelse av episoden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...