Gå til innhold

Litt frustrert..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si jeg er lett irritert nå!

Vi skal ha dåp til helga, og hadde bestemt oss for og ikke ha med unger. Hadde vi valgt å ha det, så hadde det uansett bare blitt ei jente på 6 år. Hun er vant med å få oppmerksomhet hele tiden, siden hun har vært den eneste ungen, til nå. Vi valgte å bare be voksne siden vi tror hu ville kommet til å kjede seg, og når hun kjeder seg blir hun så veldig masete, henger rundt oss og skal tulle og slik hele tiden. Hun skal også henge oppi vårt barn som skal døpes, og dulle med hu. Hun mener selvfølgelig ikke noe vondt med det, men det blir så mye at hun ikke får fred til å sove og slike ting.

Men det som er da..

Vi snakket med sambo sin søster (mora til denne jenta) før vi sendte ut invitasjoner, der vi sa at vi hadde valgt ¨å ikke ha med barn, noe hun sa var greit. Da hun fikk invitasjonen sa hun heller ikke noe. Da vi snakket med henne i dag, så spurte hun for sikkerhet skyld om jenta hennes skulle være med eller ikke. Hun husket ikke hva som stod på invitasjonen. Da sa vi det at vi bare hadde bedt voksne. Hun sa det var greit, siden hun er hos faren sin i helga, og da slapp hun å styre med å få låne henne.

Etter ca 1 time ringer sambo meg. Da har mora dems sendt mld eller ringt, og sagt at søstra hans var kjempe lei seg for at jenta hennes ikke skulle få være med...

Er litt irritert over at hun ikke kunne sagt dette selv, eller sendt mld da om hun ikke turte si det. Hun har tross alt hatt tre sjanser til å si noe når vi har snakka med henne om dette. Og hun har jo visst det lenge!

Dette ble visst litt lengre enn jeg trodde..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synd at ho ikke turte si fra selv ja.

Men må innrømme at jeg forstår at ho ble lei seg! Jeg hadde også blitt litt lei meg om jeg ikke fikk ta med jenta mi i barnedåp!

Skrevet

Ja, jeg skjønner det jo. Men siden hun ikke har nevnt noenting, og bare sagt greit alle gangene vi har snakka med henne om det, så kommer det liksom litt som et sjokk for oss. Og at det skal gå gjennom mora dems..hu er da ikke så liten...

Og ettersom hun sier at hun er hos pappan i helga så slipper hun å styre med det...bare en liten stund før vi får beskjed om at hun er lei seg..nei..hmmm...

Skrevet

Jeg vil bare si at jeg ikke forstår hvorfor dere ikke vil ha barn med i en barndåp. Det er jo barna som står i sentrum i en slik anledning.De er jo høydepunktet uansett anledning.

Men det er jo deres valg da.

Skrevet

Ja, det er akkurat det..også vet jeg at hu kommer til å mase og styre med vår datter. Og jeg tror ikke jeg orker så mye mas og kjas akkurat den dagen, når det er så mye fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...