mommæ-til-to Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 E laga middag av da vi har til middag. Potet, gulrøtter, pølse eller fiskekake osv. Dette blander jeg i en stav-mikser sammen med smør. Ingen klumper. Blir massen for seig eller fast, har jeg i litt morsmelk eller morsmelkerstatning.
Liten, Mindre, Minst Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Her er noen fine oppskrifter. Prøvd noen og Lille er mye mer begeistret for disse enn ferdigmaten. www.barnemat.com
Hannahs-mor06 Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Skreller en potet (deler i to)og en gulrot (som jeg deler i ca tre biter), litt blomkål og litt brokkoli. Koker dette opp sammen i ca 15 minutter. Varmer noen kyllingboller eller fiskeboller el. som jeg har fryst ned. Så presser jeg alt sammen i en "potatis-presser" som jeg harkjøpt på Clas Olson - DEN ANBEFALER JEG PÅ DET STERKESTE - 99 KR OG SUPER!! blander dette godt sammen og blander litt av kraften oppi slik at det blir fin konsistens! Det blir kjempegodt, og er så enkelt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå