Gå til innhold

Huffa...jeg er dum, jeg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev et innlegg i går, om hvordan jeg har hatt mage/ryggsmerter de siste tre ukene, og hvordan legen ikke har gjort noe som helst annet enn å ta blodprøver og si at "jaaa..verdiene dine er høye.." og så ikke gjøre noe mer. Jeg har jo selvsagt bekymret meg for den lille, da jeg synes det er ekkelt å gå rundt med noe i kroppen som jeg egentlig ikke vet hva kommer av. Ble rådet av flere her i går om å ringe føden og høre, og tenkte jeg skulle gjøre det i dag - selv om jeg fryktet å virke hysterisk.. Jeg er jo tross alt ganske stresset - livredd for at det kan være noe som går ut over den lille.

Men da jeg ringer de i dag, så er jeg så egstelig for å virke som en hysterisk kjerring, at jeg dysser det hele ned på egenhånd med å legge til "men det kan jo komme av noe helt annet..." eller "men det kan jo bare være vanlige svangerskapsplager og..." etter hvert symptom jeg oppgav. Åssen i pokker skal de kunne vite hvor bekymret jeg er, når jeg avskriver alle symptomene helt på egenhånd.. ?!! Grrrr...så blir jeg selvsagt SÅ irritert på meg selv med en gang jeg har lagt på... Håpløst :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff. høres egntlig helt ut som MEG.Stå på ring igjen om du ikkje klarer å slå deg til ro...........

Skrevet

Velkommen til "Flink pike syndrom klubben", sier nå jeg. Er sånn jeg også. Helt håpløst vettu! men hva sa de på føden da? Og har du fortsatt vondt?

Skrevet

Ja, hvorfor gjør man sån? Jeg er akkurat som deg og jeg jobber som sykepleier! Det jeg råder mina pasienter til er å skrive alt ned på et papir og kun lese det de har skrevet. Da glemmer de ingenting og "roter" seg ikke vekk. Men selv klarer jeg det ikke.

Kan ikke du bestille en ny tid til din lege. Skriv ned alt du tenker på nå og alle spørsmål du har. Da du kommer inn til lege leser du opp det du har skrevet eller gir papiret til ham. Vet det høres dumt ut men så lenge vi er så dårlige til å klage og fortelle hva som er galt så fungerer et brev godt!

Skrevet

Så godt å høre at det er flere enn meg! :)

Jeg fikk ringt opp igjen til legen min, og kom til der. har vært der maaange ganger i løpet av de tre siste ukene, men denne gangen hadde jeg bestemt meg for å være litt "hard" (så hard som en som meg kan bli...er ikke akkurat superduper streng, stoler heller på at legen finner det ut hvis det er noe..arrg..) Men i dag nevnte jeg at jeg var nervøs for at det var en uvi som hadde gått til nyrene, i og med at symptomene min stemmer overens med det. Vi tok nye prøver, og ENDELIG slo det ut.. Så nå har jeg fått medisinen jeg skal ha, og er såååå fornøyd med meg selv. Brukte "bare" tre uker på å si det jeg har tenkt hele tiden.. :/

Skrevet

Jeg skal forresten notere meg denne metoden, for det hørtes ut som en glimrende plan :) Neste gang skal jeg teste det, takk for gått råd! :D

Skrevet

Men betyr det at du har blærebetennelse, eller nyrebekkenbetennelse? Bra du nådde frem til slutt i alle fall! Antibiotikaen bruker å begynne å virke allerede etter få dager, så nå blir du nok snart frisk igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...