Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 er dette vanlig????? stakkar..han har feber å er snørrete..tar på dette her. Han holder på med endel tenner samtidig...
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Er nok helt vanlig:-) Min er 5,5 mnd og har 6 tenner! Er det fire oppe og to nede din har? De skal gjennom mye, våre søte små...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå