Gå til innhold

Når pappaen jobber langt borte...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan løser det seg praktiskt med fødselen. Pappen her er ca 50 mil unna, times det bra med fly kan han väre hjemme på ca 2 timer. Tog tar fem og går ofte, men ikke sent på kvelden/natta. Skjer det noe utenom sjema blir det å vente på neste fly/ evt tog.

Noen som vet om man kan ringe føden og komme på skjekk om man mistenker at man er i gang? Har masse sammendragninger, som tar litt tak, men kan vel ikke sikkert si at det er rier. Så vonde er de ikke, derimot er det noen av disse kynnerene som kjennes veldig godt og andre mindre.

Jeg venter mitt 2.barn, det er dog pappaens 1. barn. Var alene sist fødsel og vil virkelig ikke gjøre det igjen. ønsker å ha min elskede samboer der mens jeg jobber meg frem mot mål.

Familie og nere venner bor nesten 100 mil unna, så det blir alene eller med min sambo. Storebror har jeg barnevakt till:-)

Hvordan har dere løst det? Skal dere løse det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jeg i den situasjonen men det er bare å ringe føden =) si du tror det er rier og overdriv litt så får du nok komme inn på en sjekk =) lykke til , håper mannen din kan være der med deg!

Skrevet

Hei! Er i samme sit. som deg; min sambo har 1/2-1 DØGNS reisevei (alt etter når tid det skjer). Snakket litt med jordmor om dette på forrige kontroll, sa at jeg var redd å kalle ham til land og hjem for tidlig. Er jo kjedelig dersom jeg tar feil og blir gående med maserier i 2 uker etter at jeg har bedt ham komme hjem! Det var faktisk jordmor som sa at hun syntes jeg skulle kontakte dem på sykehuset når jeg kjenner noe som jeg evt er litt usikker på, slik at jeg kan komme inn for en "status-kontroll". Dersom en ringer og forklarer situasjonen håper jeg en treffer på en som forstår det. Det skader i alle fall ikke å ta en telefon!

Skrevet

Ja, slik kjenner jeg det også. Ringer jeg han når jeg trooooor det kan väre noe på gang, kan det väre falsk alarm. Ringer jeg når jeg er heeelt sikker, kan det väre for sent.

han er heldigvis hjemme i helgene, så får håpe det setter i gang skikkelig på fredag haha:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...