Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Men jeg liker når mannen min putter en fing i rumpen på meg eller slikker meg der når han gir meg munnsex... føler jeg er eneste i verden som liker det. er det bare meg eller?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 du er nok ikke alene, nei.. syntes det er deilig jeg også. ting er bare litt tabu ennå..
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Jeg også liker det:) Typen min liker til å med at jeg setter en finger inn i han mens vi puler også.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 åhhh, jeg drømmer om det. Har tatt initiativ til å putte finger/fingre inn i rumpen hans under sex og samleie, og han nyyyter det virkelig! Men han gjengjelder det ikke. Tror det er kjempetabu for han, men vi snakker litt om det mens vi(jeg) driver på, og da sier han at det er utrooolig deilig og fantastisk. Så jeg håper han snart skal ta litt initiativ til å "undersøke" litt hos meg. En gang har han slikket meg rundt rumpehullet og jeg holdt på å forgå av nytelse.... Men han har ikke gjort det igjen...
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 min mann liker det kjempe godt og jkeg liker det selv:=) men er nok mer tabu for menn ja.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Hei, har prøvd me kuken i ræven, men føler eg må bæsje litt da:S men gjør jo ikke d da:P men e d normalt??
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #8 Skrevet 30. august 2007 Tror det er ganske vanlig. Jeg bruker både fingrene og tunga i rompa til dama,ikke så ofte at vi har analsex da det krever mer "arbeid".
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #9 Skrevet 31. august 2007 Vi putter både fingre, dildo og tissemann i rompa vi da :-) (ikke samtidig da vel å merke) :-) Det er ganske fint og veldig godt om partneren gjør det litt sagte i førsten og bruk masse glidemiddel!! Supert også å enten ta på seg selv eller bruke en vibrator på klitten mens han putter tissemannen i rompa di :-) Lykke til :-)
Gjest Skrevet 31. august 2007 #10 Skrevet 31. august 2007 nei, det er kjempegodt! ingenting å være flau over!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå