Gå til innhold

Da er jeg utskrevet fra sykehuset...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godt å være hjemme igjen! Blodtrykket stabiliserte seg og prøvene var fine! Legene sa jeg hadde fått en svak sv.forgiftning men at den hadde trekt seg tilbake! hmm! skummelt!

Fikk beskjed om å dra hjem å hvile og komme tilbake om jeg kjente noe igjen..

I går lå jeg med rier igjen, fra kl 17.00-24.00 ca! Må nevne at dette var svake rier, om ikke hadde jeg født nå.. Men jeg synes faktisk de jeg hadde var vonde da:/ De sjekka ikke mere åpning før jeg dro hjem men regner med at det fremdeles er 2 cm! Tror det var slimproppen som gikk i går også! Så når denne fødselen skal starte aner jeg virkelig ikke! Vondt er det ofte ihvertfall... Må jo allerede puste gjennom et par av "riene"

Jaja, regner med legene har det klart siden jeg er sendt hjem! Utrolig godt å være hjemme igjen ihvertfall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff.... dette hørtes jo ikke noe godt ut! Du har jo noen uker igjen også...?

Vil bare ønske deg lykke til :)

Skrevet

uff, har ikke vært lett dette her altså...

men snart har du gutten din med deg =) ting er ihvertfall igang virker det som. og bra svangerskapsforgiftningen trakk seg tilbake! bare vær nøye på å ta kontakt med føden igjen hvis du får noen symptomer på at det tar seg opp igjen... skal du evt bli satt igang hvis det ikke skjer mer? lykke til, sender over litt fødestøv (men trenger litt selv også!)

Skrevet

Tusen takk! Har menstermin 17 sept, og ul 1 okt! så kanskje det er mensterminen som stemmer...

De snakka om å sette meg i gang da blodtrykket var så høyt, men de vil ikke gjøre det så lenge urinen og trykket er fint! Da vil de jeg skal gå til termin uansett hvor vondt jeg har :/

Det er jo det beste for babyen så lenge han har det bra i magen! men om forgiftningen kommer igjen så er det jo skummelt....:(:(

Sender masse fødestøv tilbake **********************************************************************************************************************************

Skrevet

Ønsker deg lykke til! Håper du får den lille om ikke alt for lenge da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...