Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Sitter å venter på å få svar fra en jobb... Kjedelig å sitte slik å vente..., men det som er litt artig er at jeg ikke har søkt på'n... De kom å spurte ) Om jeg kunne være interessert. Så nå sitter jeg egentlig bare å venter på å få et jobbtilbud... Blir kjempe overrasket om det ikke kommer da. Men uansett, kjedelig å vente... Tålmodighet er noe dritt!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Så spennende =) Lykke til =)
Gjest Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 jobb som hva da? er nyskjerrig av meg jeg se:-))
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 29. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2007 Er i butikk... Vil ikke si mere foreløbig, men hyler det nok ut her inne i kveld. Om jeg får'n... Bare noen jeg må gi beskjed om det til før jeg eventuelt offentliggjør det... )
Gjest Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 ok,lykke til . sikkert butikksjef,eller ass.butikksjef(hehehe,tror jeg har greie på alt) spennende å høre i kveld om du har fått jobben da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå