Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Skal kjøpe sprinkelsengbeskytter. Har sett på en, og den er mønstrete. Hvit bakgrunn med rosa hjerter i forskjellige nyanser. Den er veldig søt! Men så tenker jeg på babyen som skal ligge nedi der... Er det kanksje best med ensfarget? Blir det for masse for babyen å hele tiden ha en masse mønster rundt seg, eller er det bare stimulerende og morsomt for babyen? Sikkert et helt banalt spørsmål, men har tenkt på det i hele dag... En vil jo det beste for babyen, og gravide bekymrer seg for alt... Håper noen tar seg tid til å svare!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Det spiller ingen rolle hvordan den ser ut. Jeg har en med hvit bakgrunn med bamser på. Passer til både gutt og jente
Kahbean Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Jeg syns det er helt greit med mønster. Koselig og fint! Jeg syns heller du kan vær forsiktig når det kommer til leker og uro i sengen. Jeg syns folk overdriver litt med sånne ting for at sengen skal være fin men det blir for mye til babyen som skal prøve å slappe av og sove der!
Hyacinth Bucket Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Mønster spiller ingen rolle antar jeg, har hatt begge deler og har ikke merket forskjell i søvnmønsteret ut i fra hvilken jeg har brukt. Kjøp uansett den brede utgaven. Da slipper du at babyen får armer og ben ut gjennom sprinklene når den blir eldre.
Lykkelig mamma,250107 Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 tror jeg har den samme beskyttelsen som du beskriver. den er veldig søt-og har ikke merket noe ifht søvn. mange av de derre beskyttelsene er så små og ikke brede, mens den med hjerter er bred og går et godt stykke oppover sprinklene. det syns jeg har vært veldig bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå