Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Pappaen i huset skal ta med lillemann på babysvømming om ikke så lenge. Og jeg har lyst til å være med å se på, men er det vanlig? Altså se på uten å være med i bassenget?
Piipii Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Der vi bader er det veldig vanlig. Nå mens jeg har gått gravid med minstemann har jeg vært med å sett på alle gangene.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Ja det er vanlig. Du kan da ta masse bilder og film
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Jeg har vært tilskuer,og har sett der er andre som har tatt med seg folk som ser på. Grunnen til at jeg var tilskuer,var at vi hadde lyst til å filme babysvømmingen og ta noen bilder. Det er vel kjekkere å være ute i vannet sammen med småen da,men det er jo opp til hver enkel.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 En annnen ting,bare ha på deg tynne klær,det er enormt varmt å stå der å se på
Bellen^2 Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Gubben og jeg er med i vannet så og si hver gang, men en gang da jeg var syk satt jeg å så på i stedet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå