Gå til innhold

Har ikje fått mage enda :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 15 + 6 på vei og har ikje fått noe mage enda :( har da litt å ta i vel og merke.. kan det være grunnen kanskje???

hjertelyden hørte jeg da jeg var 15 + 3 så det er liv der inne ;)

Kan det og ha noe og gjøre med at jeg har bakovervendt livmor??? Har så lyst at magen skal begynne å vise så folk ser at jeg er gravid... er 4 mnd på vei i morra og merker det ikje selv engang :(

Ser virkelig frem til å dra på ultralyd... skal 13 september.. det blir mer virkelig da når jeg ser nurket mitt... sprelle rundt der inne :))))

noen flere så er kommet like langt så meg og ikje har fått noe mage enda???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er selv mellom 18+3 og 15+6 i dag,

testet seint sjønner dere.....

venter på ultralyd neste fredag, da får vi vite.

men mage, nei det har jeg ikke,

og hadde jeg ikke hørt hjertelyden hadde jeg ikke trodd på noen hvis de sa jeg var gravid hvertfall.

for ikke noe plaget av nevneverdige saker- som det har vært tildigere graviditeter.

så vi får kose oss med baby watcheren som bekrefter at det er ett hjerte som taktfast slår der inne.

Skrevet

Fikk ikke mage før jeg var 24-25 uker på vei.

Skrevet

Det er ikke uvanlig det vel? Jeg var i 6 måneden når jeg fikk mage med første. Han kom i oktober 2006 og nå er jeg 16 uker på vei med nr 2 og har ikke fått mage enda. Bare godt det, magen blir stor nok etterhvert, og du kommer lengte etter å slippe den magen. Også godt å kunne ha sine egne klær. ;)

Skrevet

Hallo, ikke klag da ;-p hihihi... jeg er 21 uker, og har ikke fått mage... vi får bare være tålmodige, og være glade for at vi ikke blir så store og tunge med det første. Men regner med du er som meg - litt skuffa, for man vil jo at det skal synes :-) hihihi

Skrevet

Jeg er i uke 20 imorgen, og har nettopp fått en fin kul, den kom veldig fort!! Plutselig så skjer det, og i følge min svigerinne så kommer den fort nok...hehe!

Skrevet

Jeg er i uke 23 å nå begynner det å vises. Fikk fortere mage nå enn sist, da vistes det ikke ordentlig like før. Men ingen som trodde jeg var fødeklar like før terminen.

Skrevet

Her kom magen da jeg var rundt 18 uker på vei.

Skrevet

Får bare bite tennene sammen og ha tålmodighet med andre ord ;))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...