Stripepus Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Åssen er det med dere? (om dere har el smerter) Kan smertene kjennes forskjelig ut hver måned? styrke, varighet..Eller er det likt hver måned? Har gått på pergo. Forrige måned hadde jeg el, og da hadde jeg bare vondt i en dag.. Denne gangen har jeg hatt litt mindre vondt, men det har vart i tre dager, så jeg lurer på om eggene bare "sprenger" på denne gangen uten å løsne?
Stripepus Skrevet 29. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2007 Javel Turbotrollet; du gir meg håp; he,he:)
Gjest Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Ikke sant Hehe... For å utdype det mer da... Jeg har også gått på pergo denne mnd. Fikk positiv el-test på fredag. Kjente såvidt litt stikninger på venstre side på kvelden etter at jeg hadde lagt meg, men legen sa til meg på torsdag at jeg kom til å få eggløsning på høyre side. Så ikke vet jeg Men pleier av og til ha masse mensmurringer helt fra el til mensen dukker opp. Og det er slitsomt. Spesielt ille er det de gangene mensen blir forsinka (er vel pga forsinket eggløsning mener jeg). Da er det vel kanskje at kroppen jobber hardt med å slippe egg, men ikke klarer det. Ikke vet jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå