Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Ser etter en bokhylle som vil passe på rommet til vår lille jente. Helst ikke så veldig mye dyrere enn 1000kr. Er det noen som vet om noen fine? Fant ikke noe som passet på IKEA. Og er det noen som vet om et sted der de selger fine klesknagger til barn? Tusen takk : )
Gjest Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Eg kjøpte ei enkel bokhylle på Jysk. Betalte vel rundt 400 kr trur eg. Malte sjølve hylla kvit, og dei lause hyllene malte eg rosa og turkis. Har og planer om å henge opp ei tallerkenhylle til bøkene, og ha leker i bokhylla.
camilla^ Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Satte opp hyller på barnerommet her for litt siden. Helt enkle hyller, Ikea sine slike heter Lack. Har slike hyller i de fleste butikker tror jeg. Noen korte og noen lange, i sort og hvit. De finnes også i andre farger. De henger med forskjellige mellomrom, og litt sikksakk på veggen. Det ble veldig tøft, og ungene storfornøyde. For at bøkene skulle stå i hylla, skrudde jeg fast bokstøtter.
lifa og Eline Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Vi kjøpte på A møbler (usker ikke pris) syreluta furu. Vanlige som står å gulvet i tror det er forskjellige høydr og man kan flytte hyllene. de er uten bakplater. Vi ville ha skikkelig tre da vi ikke liker plastikk og syntetmaterialer i møbler.
lifa og Eline Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Vi kjøpte på A møbler (usker ikke pris) syreluta furu. Vanlige som står å gulvet i tror det er forskjellige høydr og man kan flytte hyllene. de er uten bakplater. Vi ville ha skikkelig tre da vi ikke liker plastikk og syntetmaterialer i møbler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå