Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør man det egentlig i garderoben? Når man skal dusje og kle på/av seg... Legger man bare babyen fra seg da eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vi pleier å gjøre,er at den som har barnet,dusjer det godt etter bading,kler på barnet og leverer det til den andre part etterpå.så dusjer den seg og kler seg og vi reiser hjem..

 

Når en skal kle av seg,legger jeg barnet ned,de barna som ikke åler/krabber,de ligger på et håndkle,mens mor/ far kler av seg og dusjer,før en går inn i basenget.

Skrevet

Der vi går er det lekegrinder som vi legger babyene fra oss i mens vi dusjer. Veldig kjekt. I garderoben er det stellerbord som babyene ligger på. Litt krunglete når jeg skal kle på meg, for må jo ha en hånd på lillegutt slik at han ikke faller ned.

Skrevet

Vi går på dagtid da, så det er bare meg og lillegutt. Pappa er på jobb.

Skrevet

Der vi er på babysvømming så har dem lekegrinder hvor man kan legge barnet mens man dusjer.

 

Jeg kler på meg ved stellebordet hvor han ligger. Det var litt kaos første gangen, men går bedre etterhvert.

 

Er ikke alle som kan ha med seg pappan, å da må man bare klare seg selv, men det går så bra atte=)

Skrevet

Hos oss var damegarderoben så full av mødre og barn at det nesten ikke var plass på gulvet. Skikkelig kaos! I herregarderoben derimot, var det stort sett bare voksne menn. Så send lillegull inn i garderoben med pappa, det er mitt råd!

 

Er du alene, ta bilsetet med inn i garderoben, så kan babyen sitte der mens du dusjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...