übermamma *5 pp* Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Jeg ser meg selv i speilet, og det bryr meg egentlig ikke - for det er jo ikke meg! Det er ikke jeg som ser sånn ut! Jeg er en flott, slank babe... Selvsikker.. Full av kontroll og pågangsmot. Kan gjøre akkurat det jeg har lyst til Så finner jeg meg selv her I en kropp som ikke er min Jeg vil gråte. Jeg vil legge meg på sengen og la tårene flomme. Gråte for meg selv. Jeg føler meg tom. Tom i hodet, tom i magen, tom i hjertet. Fyfaen som jeg hater deg! Anonym
_Mita_<3 Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Huff da.. denne personen har det ikke så bra:( Føler med og respekterer denne personen.. Hadd ei venninne som sa nesten akkurat det samme.. og hun hadde det ikke godt:(
übermamma *5 pp* Skrevet 29. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2007 kan du sende meg en pm? føler med deg og skjønner deg
Gjest Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Det er som jeg skulle ha sagt det selv.. Spikern på hodet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå