Gjest Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Hehe...Regner med du slett ikke vil røpe det her inne siden du har "opparbeidet deg et rykte" her allerede Men jeg bare lurte på om du er en annen person ellers inne på de andre forumene? Eller om du kun er her på krangle???
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Hei Turb! Hva? Har jeg fått et rykte? He he. Jeg ser deg inne på 'Bli Gravid' innimellom, og der skriver jeg selvsagt under med mitt egentlige nick. Men jeg liker meg godt her på krangle, for jeg liker Jeab så godt, og dessuten så er det så kjedelig i de fleste andre fora. Ha en fin kveld, og prøv å roe deg litt ned. Du er jo helt turbo, jo! AntiP.
Ikkelektuell Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 :-) Så du er en prøver? Da håper jeg du får det til så snart som råd.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Tusen takk, Jeab. Vi har vært gravide tidligere, men det gikk ikke bra. Nå treffer vi en spesialist, så vi håper å unngå at det det samme skjer igjen. AntiP.
Gjest Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Hmmm... dette fikk meg jo ikke til å ikke gruble på hvem du er da Hehe... Prøvd lenge?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Hmm.. Vi begynte å prøve i november i fjor. Hva med deg, Turb? Jeg husker ikke om vi har snakket sammen inne på BliGravid. AntiP.
Gjest Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 Du får sende en hilsen til meg inne på "BliGravid" da Hehehe.....
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 You Wish, You Fish! He he. Så lettlurt er jeg ikke. Men jeg sniker meg innpå deg der inne uten at du merker det. Hvis du plutselig kjenner litt klam pust i nakken så vet du hvem det er. He he. God helg, Turb! AntiP.
Gjest Skrevet 31. august 2007 #9 Skrevet 31. august 2007 Trodde du var like blond og lettlurt som de der "stjernene" i Hollywood jeg vettu Haha... Men tilsynelatende har du mer mellom øra enn Paris og resten av gjengen i trio-truseløs God helg ja!
Gjest Skrevet 1. september 2007 #12 Skrevet 1. september 2007 HÆ??? Nei, det går ikke med 2 AntiP!!!! Det funker bare ikke
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #13 Skrevet 2. september 2007 Jeg har hørt at "imitation is the sincerest form of flattery", så jeg takker for komplimentet, FalskeAntiP. AntiP™.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #15 Skrevet 2. september 2007 Knegg knegg. Du er morsom! AntiP™.
Gjest Skrevet 2. september 2007 #16 Skrevet 2. september 2007 Hvordan får du til den der TM etter navnet ditt forresten???
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #17 Skrevet 2. september 2007 Tror det er ganske enkelt. Skal prøve: Hilsen falskeAntiParis AntiP™.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #18 Skrevet 2. september 2007 Jepp, ganske enkelt ja. Bare å kopiere og lime inn. AntiP™. (den falske, hihi)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #21 Skrevet 2. september 2007 Flinke Turbotrollet™! AntiP™. (falsk eller ekte...)
Patetica fåkksi Skrevet 2. september 2007 #22 Skrevet 2. september 2007 Nei og nei, dette gaar over stokk og stein! En annen ting som er litt pussig... Turbotrollet, det er vel ikke deg som er hun Turbodama som lurte et helt fotball-lag til aa tro at hun var död..? Kanskje Turbotrollet, Turbotrollet ™, AntiP og AntiP™ er den samme? *Stusser* Jeg tror AntiP har noe med J-Lo aa gjöre, etter lang tenking og kodeknekking.
Gjest Skrevet 2. september 2007 #23 Skrevet 2. september 2007 Hæ? Hvorfor skal AntiP (den ekte) ha noe med J-Lo å gjøre??? Bare lurer...
Gjest Skrevet 2. september 2007 #25 Skrevet 2. september 2007 Er jo lenge igjen til påske! Heller en tidlig julenøtt??? Balooas julenøtter i september
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå