annki83 Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 noen som har prøvt denne vogna? føler meg heilt grønn her nå.. trodde jeg hadde bestemt meg/oss men nei.. er jo så masse å velge mellom men synes denne vogna virker som en ok vogn til en ok pris?
smågodt prinsessa Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 DEN har jeg kjøpt! syns den er genial jeg.. koster ikke så veldig mye også får vi med utstyr inkludert i prisen.. også er den veldig fin å se på
annki83 Skrevet 29. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2007 ja det var en veldig god "pakkeløsning" synes jeg å mange fine farger..
smågodt prinsessa Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 jepp:) jeg kjøpte svart jeg da.. likte den best.. men mange fine farger ja.. gleder meg til den kommer.. får den ikke før i september..
Gjest Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Vi har også kjøpt den. Den er nett, tar ikke så stor plass, og er veldig god å trille - men nå har jeg bare forsøkt å trille den uten bebis oppi da Men i forhold til combivognene, så er denne mye lettere, og dessuten veeeldig fin Hjulene er jo også ganske store, noe som er en fordel på vinteren (ihvertfall i oslo, hvor gatene er tykt i slaps..) Dete enste negative jeg har hørt om den - og det har jeg bare hørt, så jeg kan ikke si om det stemmer eller ei - er at det er litt vanskelig å bytte liggedelen ut med sittedelen. Men det er jo begrenset hvor mange ganger man gjør det da, blir vel bare én gang pr barn eller no det da
Gjest Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Må bare føye til at den kom best ut i en test av tv2 hjelper deg (sammen med én annen vogn).. var der den fikk minus for det med festing av sittedelen (nååå husket jeg plutselig hvor jeg hadde dét fra!)
Prins og prinsesse Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 Vi har kjøpt edge duo - nesten samme vogn... Veldig fornøyd med den, og den fungerer både ute i terrenget og på snø... Noe helt annet enn en del av "in-vognene" nå, som fungerer bare om man triller på asfalt! Vi vurderte også i forhold til at emmaljunga ikke hadde klem-fare og diverse andre skummelheter i TV2-testen. (Kjenner en som tok fingertuppen i vogna i sommer fordi det ikke var sånn at du må trykke inn for å få vogna til å gå i lås.. Han berget fingeren fordi han var voksen, men dersom storebror på 4 hadde hatt fingeren imellom hadde det nok ikke gått så bra....)
"husmor"med lille Nora Skrevet 29. august 2007 #8 Skrevet 29. august 2007 vi har kjøpt den.. liker den kjempe godt. virker stabil og grei. spes på vnteren med store hjul og god og romslig bagg.. søsteren min kjøpte slik og og hun er kjempe fornøyd med den.. hun bruker den hver dag! så og si..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå