Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Lurer på om jeg skal kjøpe singlet-bodyer eller bodyer med kort arm til å ha under gensere? Han er 10 mnd nå, og er jo ganske aktiv, så tenker at kanskje kortermet body + genser blir litt for varmt.. Og at det kanskje blir litt for kaldt å da evt ta av genseren..
Eve Dallas Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Jeg er stor tilhenger av alle tre typene body. Når vi er hjemme bruker jeg singlet varianten(vi har det varmt inne), skal jeg på besøk el. velger jeg kortermet eller langermet alt ettersom hvor vi skal. I barnehagen velger jeg langermet fordi der er de både ute og inne, og selvgølgelig ull hvis det er kjølig ute. Men altså, tynn genser- langermet body, tykkere genser- kortermet eller singlet.
Sjusak Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Da sspør jeg om en liten ting her, hvor finner dere singlet-bodyer? jeg har leita og leita, men finner det ikke... noen tips? Vet jo at det bare er å spørr på butikken, men dersom noen vet, så sier jeg takk
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2007 Kjøpte på Kappahl og H&M.. H&M har i slike 3-pakninger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå