jamy Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Jg lager en del barnemat selv. Men lurer på om det er noen som vet om noen oppskrifter på nettet eller bøker. Eller har noen gode oppskrifter selv.
Gjest Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Hva var det først du gav babyen din av fast føde? Kan jeg feks prøve med moste grønnsaker isteden for grøt? Hva med most banan?
Diadora31 Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Det går helt fint å gi barnet moste grønnsaker/potet istedenfor grøt! Most baban går også fint
jamy Skrevet 29. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2007 Jepp moste grønnsaker. Eksempel most potet,gulerot,sguash. Godt kokt først. Lillegutten min liker det kjempegodt. Han likte ikke blomkål når jeg prøvde det ville ikke åpne munnen engang. Så man må vel prøve seg litt frem. Most banan er jo greit. Avokado og det er kjempbra for barna. Lillegutten min liker og most pære. Bare smak forskjellen selv på pæra på glass og en du moser selv. Håper du fikk noen tips der... Jeg bruker og lage tre glass av gangen så er det middag for tre dager.Uten og fryse det.
paulinen Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Dersom du gir babyen blomkål må du passe på å koke det godt, ellers får de vondt i magen. Selv liker jeg min blomkål og brokkoli bare dampet, og det blir for sterkt for snuppa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå