TurangaLeela Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Sønnen min ble nattamma og sovnet mye ved hjelp av puppen frem til han var 1 år.Etter det ble han lagt i vogn og måtte bli trillet i 5-20 for å sovne på dagen. Han virket lite trett og hadde vanskelig får å falle til ro. Han har aldri tatt smokk og koste seg litt med flaske da jeg sluttet å amme. Da fikk han ikke sove så mye om dagen for da ble han vanseklig til kvelden, 1 time fikk han og sov fra halv 8 til 5-6 om morgenen. I sommer roet han seg endelig og så ut til han nøt å legge seg, som regel måtte vi være i samme rom da han sovna, men falt mye mer til ro og våkna ikke så lett. Han sov opp til to timer om dagen og la seg fint og sovna kl.7 om kvelden til 6 om morgenen. Endelig, tenkte vi..Men nå har han vært syk og ting har blitt som før, vi er "evigheter"inne på rommet med ham, og av og til går vi ut 1 av 10 ganger legger han seg ned og sovner selv. Han er våken fra 3-4 om natten frem til 5-6 tiden og styrer på, klyper sparker..Han får komme oppi til oss i løpet av natten, det har han alltid gjort. Noen som har noen råd? Han er snart 20mnd.
fjell og fjord Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 har nettop lært jenta vår å sove av seg selv hun er 13 mnd da skrek hun 1.. kveld 25 min etterpå 10 min etterpå 5-10 min' jeg var innom hver 3.min og la henne til rette gå vann la dyne over og fort ut uten øyekontakt dag 11 ble det stille vi har godnattritual med å pusse tenenner og lese har natlys der på rommet hennes prøver å legge samme tid hver dag så legger vi henne når hun viser tegn gnir seg i øyne osv dette går an å gjøre bare hvis barnet er frisk selfølgelig... gruer meg hvis hun blir syk så må vi begynne alt på nytt igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå