annki83 Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 noe forslag til god 4 hjuling. sambo nekter å ha 3 hjul vogna må ikke være for stor å tung. helst ikke simo eller brio vi får vinter baby så må ha "plass"til den. helst ha mulighet for å sportvogn deler mot meg.. men ikke et must... noen som kan hjelpe megmed noen gode tips å råd? ps. vil ikek ha bitesmå hjul fremme.
Nehneh Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Etter å ha prøvd to andre vogner med de første barna har vi denne gangen gått for en emmaljunga citu cross og er kjempefornøyd med den. Du kan lese mer om den på www.emmaljunga.no
*RutIetutt* Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Jeg vil anbefale Bugaboo Cameleon selv om du skriver du ikke vil ha små hjul fremme - jeg har denne og kunne ikke vært mer fornøyd. Den har alt du skriver...og mere til;o) Den veier 9 kg komplett, er veldig lett og god å trille - og de små hjulene kommer seg frem mye bedre enn du skulle tro - og skulle det bli nødvendig er det jo egne vinterhjul å få kjøpt. Den er lett å legge sammen og blir liten sammenlagt. Stooor babybag, så det er god plass til vinterpose. Sittedelen er vendbar + at håndtaken kan vippes over. Er stor og god handlekurv under. Teleskopstyre.
Galskapens overhode Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Sambo nekter her også 3-hjuling, samt KREVER han teleskophåndtak. har falt for emmaljunga duo edge. Den har alle funksjoner jeg trenger. - vendbart håndtak - lufting i bunnen på bag - mulighet for barnet å sitte i bag (rygg du kan sette opp under madrassen) - vuggefunskjon på bag - teleskophåndtak - integrert myggnett i kalesje Ulemper - en stor vogn også når man legger den sammen - dyr hvis man skal ha den ny
annki83 Skrevet 29. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2007 hmm har hørt flere skryte av bugaboo men jeg syns personlig den ikke er noe fin.. :/ (direkte stygg i mine øyne desverre) eller høres den kjempe kjekk ut.
annki83 Skrevet 29. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. august 2007 hmm ja har sett på den kjempe fin. men litt stor kanskje.. å litt for dyr syns jeg da .. men hver sin smak
Galskapens overhode Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 jeg venter også vinterbarn.. og den må holde med plass til voksipose i hvertfall 2 vintre.. Hadde simo til min første.. var veldig fornøyd med den også. Men easywalker sky er veldig trygg, og har god plass. Skal man ha en liten vogn, så anbefales den på det sterkeste, på tross av 3 hjul. 4-hjulinger er ofte litt store og talr plass. Lykke til i vognjakten
annki83 Skrevet 29. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. august 2007 takk takk må prøve å overtale sambo til å hvertfall vurdere 3 hjul.. kan vist trenge den tiden som er igjen til å finne ut av dette! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå