Gå til innhold

Noen fullmånebabyer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er d masse kynnere, men ingen antydning til at han har noe behov for å komme ut.. Har menstermin i dag! Og 8 dager til ul-termin.. Er nr. 3, så d er vel bare naturlig at jeg kjenner mer denne gangen..! Spennende teori om at d er rett ETTER fullmåne d er mange fødsler! Halmstrå...:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke det minste lille tegn her... åtte dager over. Begynner å lure på om det i det hele tatt er noen baby på gang jeg nå... kanskje det bare er noe jeg har innbilt meg??

Skrevet

Ikke det minste lille tegn her heller, 5 dager på overtid. Frykter for at han har tenkt å bli der inne til han har fått lappen og kan kjøre ut.

Skrevet

Her har det blitt stillere ja, hatt to aktive dager hvor det har vært vondere og hyppigere kynnere, og han har vært aktiv, men i dag er det nada omtrent...Har nå igjen to uker og jeg da så jeg skal jo egentlig ikke klage men...

Skrevet

Vell, jeg sitter her enda med mage:) så fullmånen hjalp ikke meg mye..

men 3 dager igjen til termin..:)

Skrevet

Hadde også håpet veeeldig på fullmåne-effekten, men 7 dager på overtid er babyen fortsatt på innsiden. Men var hos jordmor i sted, og da hadde jeg 2-3 cm åpning så det skal i hvert fall ikke stå på det! Skulle virkelig ønske han fikk fart på seg snart, begynner å bli lei av å svare på sms'er om det ikke har skjedd noe snart...

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Her har hun også roet seg! Har kynnere hyppigere med mensmurringer. Termin i morra. Så treg hun er! Jaja, jeg har tiden eller egentlig ikke tid å gå over. Permisjonstiden løper!

Kom ut, kom ut!!! :-))

Skrevet

Her er det rolig som bare det, trodde forleden kveld at jeg hadde begynt å få vondter igjen - men neida - det va bare luft :(

Så her sitter jeg med magen fremdeles, og det er absolutt ingen hemmelighet at jeg er så lei, så lei...

Jeg begynner å bli overbevist om at jeg er blitt lurt på ultralyden, og det er bare innbilt svangerskap :)

Jeg ble sjekka på føden for 11 dager siden, og da sa gynekologen at jeg var moden og hadde åpning. Hun mente da at jeg ikke ville gå mange dagene igjen, rart hvis jeg gikk ut 4-5 dager. Men hipp, hipp hurra, I`m still going strong, uten så mye som ett eneste tegn på begynnede fødsel.

(sånn, det var dagens klaging)

Skrevet

Mager trøst når man er utålmodiig, men permisjonen din løper ikke. Den som går overtid får tilsvarende dager ekstra i permisjon, mens den som føder før termin mister permisjon. :-)

Skrevet

Hei Charlie's Angel*Uke42* ,

Er det sant? Det fikk ikke jeg beskjed om på jobben. Tok ut 3 uker før termin som alle må. Går jeg over så er den inkludert i permisjonen fikk jeg beskjed om. Er det sant?? Da taper jo jobben masse penger...

Skrevet

Klager ikke liksom...hvis jeg får beholde ukene mine...men dette ante jeg ikke... :)

Skrevet

Jepp, det var dette jeg fikk beskjed om: Du må ta ut tre uker før antatt termin, men permisjonen blir så justert etter den terminen du faktisk ender opp med. Vi har vært mange gravide på min jobb, så permisjonslengde har vært hyppig oppe til diskusjon.

Og om du føder sent, har det sikkert vært noen på jobben din som har født for tidlig, og derfor mistet permisjonsdager, så når alt blir lagt sammen pleier det gå opp i opp økonomisk for jobben i det store og det hele.

:-D

Skrevet

Er dette noe nytt da ?

Jeg gikk 11 dager over forrige gang, men fikk ikke 11 dager lenger perm. av den grunn !

Skrevet

Jeg fikk iallefall 7 dager mindre da jeg fikk 7 dager før termin sist!! Ser ikke ut som at d blir noe problem denne gangen.. Har nøyaktig 1 time og 10 min igjen av min termin:-( Så kjapp er han ikke!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...