Gå til innhold

aprilbabyer :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er det å få barn i april? jeg har ca termin 18 april og lurer på hva slags klær jeg bør ha med osv til sykehuset? er nesten som å bli mamma for første gang dette (helt newbie,haha).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

begge mine er født i april,og jeg lurte på det samme nå i år med mini,hehe =)

Men lillegutt var det fint vær,var jo en knall vår da,litt regn,men han hadde på seg for det meste strømpebukse og sparkebukse,var ikke mye ute med han pga han er prematur.

Nå med mini som kom i år i april,så var det jo litt finere vær,så da var det vanlige babyklær,bukse,genser og lue,varierte om jeg hadde strømpebukse på eller bare sokker.

vet ikke om det var mye til svar på spørsmålet ditt da... =)

Men har to aprilbarn selv :)

Skrevet

Jeg fikk den 29.

Den beste tiden på året å få.

Første trilletur var i vårsol, med sommeren like rundt hjørnet.

Ikke noe stress med masse eller lite klær. Alt var dilig :o)

Skrevet

Småen er født 12 april. Og våren kom jo som bestilt da. Han hadde på seg sparkebukse og body stort sett. Brukte skjeldent strømpebukse på han da han var så varm i kroppen sin. Rant jo vekk om jeg kledde på han mer.

I vogna brukte vi stort sett bare dyne. Han lå på et varmt teppe de første ukene, men det ble fort for varmt.

Har ikke så mye erfaring med hvilken tid på året som er den betse å få barn, siden jeg har bare en. Men tror nok at i april er en VELDIG flott tid. Å ha liten baby på våren er bare helt herligt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...