Tita&Tage Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Tror de er store i størrelsene.Jeg har 80-størrelse til min jente på 14 måneder. Hun bruker 80 i andre klær, men Reimadressen er stor fortsatt. Armene må brettes opp, og hun har MYE å gå på både i lengde og bredde ellers.
La Perla Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 de pleier ¨være store, men damen i buteikken sa til meg at de for i år ikke var så store i størrelsen som de var i fjor og tidligere. Min gutt på 3 skal ha str. 104. Din må kanskje ha 110?
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Kjøpte str.104 til min som ble 3år i januar, og vi brukte den den sesongen, jeg så allerede på slutte av vinteren at den ble kort i armene, i år har vi valgt Ticket to Heaven i str.110, men hadde jeg valgt Reima i år, så hadde det helt klart blitt str.110. Han er nå 100cm høy, hvor høy er gutten din, jeg har også hørt at man skal velge dress 10cm lenger etter høyden.
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Gutten min på 15 har vi kjøpt str 80 til i vinterdress og der har han mye å gå på! Nå er kan liten for alderen og dressen er stor i str..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå