Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvor langt deres små på 7mnd er kommet.

Syns min henger sånn bak de andre på helsestasjonen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min er 6 1/2 mnd da

Han :

Snuer seg begge veier.

Kryper så vidt fremover.

Spinner rundt sin egen akse i mageleie

Står i krabbestilling og tar så vidt et krabbesteg fremover.

Leker med føttene i ryggleie.

Sitter støtt lenge og kan snu å se seg bakover når han sitter.

Plukker opp leker fra gulvet og bytter hånd.

Kan en drøss med ting, men dette er vel de viktigeste

Skrevet

Det føler jeg og. Mener du i forhold til utvikling og motorikk.

Lilliegutten min ligger på magen men han liker der ikke selv om vi har øvd uendelig mye fra første stund. Han snur seg fra rygg til mage over både høyre og venstre side. Men ikke fra mage til rygg. Liker og ligge på siden og på magen men kun når han sover. Da vil jo jeg at han jelst ikke skal ligge på magen. Har ingen tenner men spiser godt grøt og nettopp begynt med middager. Prøvde litt tidligere men var ik interessert da men spiser godt nå. Nettoppbegynt med det2 uker siden.

Skrevet

hri

Her er det full fart, krabber overalt, setter seg opp selv og drar seg opp i stående. Så når er det slutt på roen her i huset..........Han har akkurat fyllt 7mnd.

Hva mener du med at han henger etter?

Skrevet

han snur seg fra mage til rygg og tilbake, har fått en tann, og ser ut som om han snart vil begynne å krabbe,har nettopp skjønt at han kan bruke begge hender samtidig, og bytte mellom dem, ikke bare en og en men det er det.

De andre på helsestasjonen på samme alder, sitter, kryper og en er begynt å stå og reise seg ved egen hjelp.Noen av dem sier babba (mamma). mens her går det i å prumpe med munnen (så slevet fyker)

Skrevet

Min er snart 6,5 mnd.

Han snur seg jo rundt både fra rygg og mage, rundt sin egen akse. han kan krabbe, han reiser seg opp langs kanten av bord og div. Han setter seg halvveis opp selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...