Gå til innhold

sommerbaby...noen som har/er?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde tenkt en vårbaby...men den satt ikke.... :) Neste nå blir jo sommer mnd.. men det er jeg litt usikker på om jeg vil prøve på.. Tenker da på hvordan er det med bursdagselskap når de begynner på skolen.. Må hele tiden feire når du ikke ha bursdag da? Høres kanskje ut som en tulletet grunn til å ikke få en sommer baby men...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har bursdag 5 juli. Feira bestandig i juni før skolen slutta. og med familie på dagen:)

Skrevet

Men det syntes du var greit? Er jo kanskje det...ongen får jo da to bursdager...:D Men hva syntes søsken om det da?

Skrevet

Vet att mange synes det er kjedelig å ha bursdag i ferien ja. Ikke så mange som kan komme i de selskapene. .Du kan jo bare la vær og prøve de to neste mnd, er jo ikke lenger enn det...Så blir det høst baby, og det er flott, for da får du nyte hele sommeren utendørs som gravid, og når neste sommer kommer så får du nyte den også fordi babyen er stor nok til å være med ute og skal ikke sove hele tiden. SOve ute i vogn i sommervarme er ofte vanskelig for de små. Og man blir sittende i skyggen evt inne med de hele tiden pga sol, vind osv...

Skrevet

Eldstemann er født 16 august, ikke helt sommerbaby, men allikevel en "dum" dato, er midt i skole/barnehage start. Vi sliter hver år med å finne ut hvordan vi skal feire dagen, siden han på en måte er "førstemann" ut!! Men egentlig passer jo ingen måneder, hvis du skal tenke sånn!! De 2 yngste mine har bursdag 20 desember og 30 desember, det passer IHVERTALL ikke!!

Skrevet

Nei der skal jeg være enig! :) Desember er ikke en bra bursdags mnd!! ... :DMen jeg håper spira sitter før vi kommer til den mnd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...