Gjest Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Hei! Hvordan går det med deg??? Fått noen innbildte (eller reelle) symptomer??? Hehe... Fint lite her gitt, men så tror jeg uansett det ikke har klaffet denne måneden heller. Det er vel uansett for tidlig også Hehe... Har du el-testet denne måneden? Jeg fikk jo positiv el-test fredag, så utfra den burde jeg vel ha ikm rundt 7.sept. Men man vet jo aldri med min syklus. Den er jo sjelden regelmessig
løveprinsen <3 Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Heisann. I dag er jeg her ja. Hadde egentlig tenkt å ta en pause fra bim, men jeg må vel bare innse at jeg ikke greier det:-) Lite med symptomer her i gården. Testet ikke etter EL denne mnd. Tenkte den testinga bare stresser meg. Har hoppet til køys når vi ville denne pp, får håpe det er en taktik som funker. Hvordan er det med deg da?
Gjest Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Har innsett at det ikke er noe håp denne måneden heller. Ble jo bare kos en gang under eggløsning. Men har hatt så mye annet å tenke på. Var jo til lap på torsdag og var rimelig "slækk" fram til lørdag. Søndag dro vi til Sverige og ble der til tirsdag pga begravelse i familien. Og i tillegg ble jeg oppringt forrige tirsdag og tilbudt ny jobb (som jeg har bestemt meg for å takke ja til). Så idag har jeg levert oppsigelse på jobben. Ellers fint lite symptomer.
løveprinsen <3 Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Så spennende med ny jobb da. HVa jober du med? Kos en gang kan være nok det, ikke så mye som skal til. Når får du svar på hvordan det gikk med lap da? Kanskje du fikk det med en gang. Hvilken pp er du i?
Gjest Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Er sykepleier. Og etter 7 år på samme sted, følte jeg at det var på tide å komme seg litt videre. Fikk svar på lap med en gang ja. Alt var normalt. Var midt i eggløsning da, så legen anbefalte oss å kjøre på Hehe... På en måte godt å høre at alt var normalt der inne, men hvorfor klaffer det ikke da??? Har sluttet å telle pp Startet prøvingen i månedsskiftet juli/august i fjor...
løveprinsen <3 Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Er så rart dette synes jeg. Folk kan være helt friske og ingenting er galt men likevel blir de ikke gravide. Ei vennine prøvde i 5 år før det klaffet, og ingenting var galt med hverken hun eller sambo. Skal ikke ta så lang tid for oss nei:-) Har samboeren din sjekket svømmere og?
løveprinsen <3 Skrevet 30. august 2007 #8 Skrevet 30. august 2007 Skal dra å trene litt jeg nå, men vi "snakkes" vel igjen snart..
Gjest Skrevet 31. august 2007 #9 Skrevet 31. august 2007 Ah...endelig helg! Skal bli utrolig digg å ha fri et par dager nå ja. Har vondt i hodet og er kjempetrøtt. Så kræsjer vel på sofaen en liten stund snart tenker jeg Hehe... Og leter og leter etter symptomer...men like lite action foreløpig. Litt små-mensmurringer innimellom, men det er jo helt vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå