Gå til innhold

Alle sier bleier er så dyrt i "Syden"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hvor dyrt snakker vi egentlig her? Skal to uker til Frankrike snart, og lurer på om vi må pakke bleier. De veier jo ikke noe særlig, og så får man bedre plass i kofferten til saker og ting man eventuelt shopper på turen, men likevel. Virker litt fjollete på meg å fylle opp bagasjen med noe vi kan kjøpe i enhver butikk.

Vi bruker Libero Up and Go, men merket er ikke så viktig for oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvordan prisene er over allt, men vi var på gran Canaria, og der betalte vi nesten 100 Nkr for 5 bleier. av merke Pampers, Liberao har de ikke der de hadde noen lokale også, men de fungerte ikke, de var plastbelagte, og tok dårlig til seg fuktighet, og lakk som en sil. Men jeg må jo bare få si at vi ikke prøvde alle merker, de har jo heltsikkert bleiemerker der som er helt ok, bare man finner dem, og som ikke er så dyre. Hvordan det er i frankrike vet jeg ikke. Men jeg kommer ihvertfall til å ta med meg nok pakker med bleier neste gang. Pakker pakkene ned i vogna.

Skrevet

Vi var på Grand Canaria i november i fjor. Og ja de var dyre men ikke så dyre som hun over skriver.

Vi kjøpte på den lokale matvare butikken og vi betaltemer enn hjemme men de hadde andre merker enn Libero og Pampers. tror det var 60 bleier i pakka til rundt 120,00kr.

For vår tulle fungerte bleiene helt flott.

Reiser til Lesvos (Hellas) i morgen og pakker bare så pass at vi har de 2 første døgnene og kjøper der nede.

Synes det er tungvint å skulle pakke en hel haug bleier i kofferten så lenge man får kjøpt dit man skal.

Skrevet

Til Kreta i fjor hadde vi med 1 pakke.

Men der var det omtrent doble prisen fra Norge. Ikke det du tenker mest på når du er på ferie

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg skjønner heller ikke dette "hysteriet" med å pakke med seg masse bleier...

Ok så koster det 40-50 kr mer for en pakke bleier..., dvs. det koster deg ca. 100 kr mer for bleier for ferien om du drar i to uker, enn det ville gjort hjemme..

Som hun over sier, ikke det du tenker mest på når du er på ferie..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...