Gå til innhold

God Morgen Norge!???!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem pokker er hun nye dama på God Morgen Norge? Hun er jo heeeelt håpløs? Hun stammer og stotre. Alle setningene hennes er halvferdig jo. IIIIkkkk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet.

Greit hun er ny.....men er ikke såååå ny nå lenger.

Burde iallfall hatt ei som hunne fullføre setninger uten å måtte starte på nytt og hakke.

Skrevet

Ja, det er heeeeelt jævlig. Ingen ting av det hun sier har noen sammenheng jo. Jeg har ikke sett på god morgen norge på kjempelenge. Sitter her syk og har ikke noe bedre å gjøre. Og nå blir jeg neste gaaaal av denne dama. Hehe.

Skrevet

er vist en som begynte som kaffe koker...hehe...

etter alle de permisjonene som er der nå, skulle de vist prøve hun, frem til Vår kommer tilbake...

skal bli godt å få nrk frokost tv til mandag...reklamefritt....

Skrevet

Hvsi du irriterer deg over henne så bare vent til bandet som skal opptre etterpå, ha ha ha. Det er en som virkelig ikke har en stemme som passer til det han driver med..

Skrevet

Haha..også var hun bare så søøøt at de måtte putte henne på skjermen? *ler* Jaja.

Åh? Kommer det et dårlig band? Hehe. jeg får sitte å glede meg da.

Skrevet

Synes hun er veldig flink jeg, og kkjempepen.

Noe annet enn den litt småfrekke og snobbete Vår Staude iallefall.

Skrevet

Bandet i seg selv er nok fengende dem, men vokalisten har en heller dåååårlig dag stakkar.

Skrevet

Tuller du? Jeg greier ikke få noen sammenheng i det hun sier i det hele tatt. Den saken om fotbadet var jo helt forjævlig, og når hun intervjuet ordførerene også. Ikke en sammenhengende settning, og hun snakker i forskjellige tidsformer. *ler*

Skrevet

de på nrk er jo enda værre! Hun som sitter med det rare gliset og ser ut som hun har ramla ned fra månen?? Og Elin Tvedt var jo en skandale! Men, hun kvitta de seg med heldigvis! Uffa meg! Håper hun på tv2 kommer seg etter noen uker.. Trenger bare å bli litt varmere i trøya håper jeg.

Skrevet

Nei, jeg liker hun programlederen altså.

MEN kanskje hun burde få et lite lynkurs i praktisk programleding.

FABEL, bandet, stinker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hjelper ikke at vokalisten stirrer "sjarmerende" inn i kameraet heller, he-he.

Nå var jeg slem da men...;-)

Skrevet

Ha ha ha, nå er de der igjen.

Skrevet

OMG.. han vokalisten ja. *fnis* Han prøver for hardt rett og slett. Tror han ønsker å være som deLillos eller noe jeg. *ler*

Hun trenger mer en ett lynkurs. Hehe. Tror det blir rett tilbake til kaffe-kokingen jeg.

Skrevet

Skal være enig i at hun er veldig pen da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...