Gå til innhold

navnelapper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her inne som hjelpe meg en side på nettet hvor de selger navnelapper. Og som ikke tar så alt for lang tid i posten.. Har en som begynner i barnehagen om litt over to uker og har helt glemt at alt skal merkes:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.navnelapper.no.

De ble levert dagen etter jeg bestilte dem. Kom i posten. Helt supert:-)

Skrevet

Jeg bestilte våres fra www.sabo.no! Jeg kjøpte både klistremerkene (floltt til sko og leker hvis de tar med i blandt for å vise frem) og de med Taggit for å feste dem på. Klistremerkene dett bare av klær (i hvertfall ullsokker, osv) så de med Taggit er genial! Du kjøper lappene med navn og tlf nr også kjøper du Taggit til å feste dem på med. De varer lenge så det er helt verdt det!!! Ødelegger ikke klærne slik at de kan taes av og bare sett på nytt til neste barn. De er kjempesmart til jakker, ullgensere som du kanskje er mer beskymret for, osv.

Husk å kjøp en sånn spesiell merkepenn/tusj til å skriv på klær fordi på luer, votter, inni støvler, sjorter, osv så er det enklest og best. Jeg har den liggendes slik at hver gang jeg legger noe nytt inni sekken som skal til barnehagen så merker jeg det med navnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...