Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Bør jeg kjøpe en reisetrille før vi skal til syden snart? Tigergutt er 4 mnd og bruker bagvogn her hjemme, men det blir vel litt tett når det er varmt. Har hørt det er praktisk med reisetrille? Noen å anbefale?
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 29. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 29. august 2007 Så det var flere enn meg som lurte på dette i en annen tråd!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Jeg vet ikke hva som er rett og galt. VI har lurt på om vi skal prøve å få til en sydentur i løpet av vinteren. Gullgutten vil da enten ha fylt et år eller være rundt der. Vi har begynt med sportsdel her hjemme, vi lurte på om vi bare skulle kjøpe en trille til gullgutten,fordi det er lettere å ta med,men så tenkte vi at vi kommer jo til å være mye ute og da synes vi at gullgutten må få sitte godt. I en trille har du ikke en slik komfort som i en vanlig sporsdel i en duodel. Er babyen så liten at han ligger i bag,hadde jeg ikke vudert trille i det hele tatt, hvordan vil du at en så liten baby skal ha det komfortabel. Dette er som sagt mine tanker omkring dette,men aner rett og slett ikke hva som er rett o ggalt.Snakke med hs,hun kan gi deg gode råd,går jeg ut i fra.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Finnes det reisetriller man kan legge ned ryggen på ? De jeg har sett er ganske rett i ryggen og babyen kan ikke ligge i dem.. Er jo litt dumt om ikke babyen kan sove i vogna da..
=)mamsen=) Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Det er mange triller å få kjøpt som seteryggen kan legges helt ned. Tror jeg ville gått for no sånt no
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Tenkte på paraplytrille jeg da ) Vanlige triller kan selvfølgelig legges helt ned..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå