Gå til innhold

Nå ringte legen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

med resultatene for alle de prøvene jeg tok for en stund siden...

Jeg har visst flere ting å ta tak i viser det seg.

Det første, som må gjøres noe med kjapt, er kritisk lavt B12 nivå. Skal igang med ukentlige sprøyter. Dette kan forklare både slitenhet og leddsmerter.

Det andre er en hormonell ubalanse. Akkurat dette slaget kunne han ikke si hva som var årsaken til, så han henviser videre til spesialist på området, som hastesak.... Jeg har lovet meg selv å ikke krisemaksimere, så da venter jeg til spesialisten har uttalt seg.

Det tredje er kanskje også grunn til bekymring...men samtidig kanskje ikke. Rundt ST.Hans tider ble jeg bitt av flått. Nå kan det vise seg at jeg har fått Borelia...testingen er noe uspesifikk og misvisende, så jeg må ta ny test fredag. Det kan også være en forklaring på de økende leddsmertene....

Så da har jeg visst lov til å være sliten og slapp....litt trøst i det, men ikke noe bedre likevel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å kjære vene, snille gode phantomet mitt!

er dette ting man kan finne ut av og fikse på?

ååååååååååååååååååååååååååå

B12 er lett det vet jeg, men det andre...............................

Skrevet

Eneste trøst er at man kan begynne å ta tak i noe nå. Ønsker deg alt godt, Phantomet! Håper du snart får det bedre!

Klem klem klem klem klem

Skrevet

Godt å høre at det skjer noe nå!

Du trenger det kjære deg:-)

B12 shots er effektivt, har prøvd det, energien kommer plutselig tilbake:-)

Og så kommer du til videre utredning hos spesialist vedr hormonene, det er alltid greit.

Borellia er jo ikke å spøke med, så da satser vi på at du ikke har blitt smittet med det!

Lykke til!

Skrevet

Jeg har jo trodd at jeg var på nippet til æresmedlemskap i hypokonderklubben....

Det er bra at legen min er seriøs og nøye, for det hadde ikke vært vanskelig å overse en av disse greiene... Nå satser jeg på at formkurven etterhvert blir oppadstigende....

Skrevet

Huttetu, jeg leste nettopp svigershistorien din... kan ikke akkurat være bra for helsa noe av dette!!

Så bra at fastlegen din tar tak og støtter deg!! Må bare si at jeg synes du har vel mye å streve med i "nærmiljøet". Pass på deg selv!!!

Stor klem!

Skrevet

Uff,da dette var ikke koselig lesing,det eneste som er positiv er at de har noe å ta tak i alle fall.Det kan jo være at det er ting som lett lar seg ordner på.Håper det.

Du må ha masse masse lykke til og håper at dette snart ordner seg for deg.Ikke er det kjekt å være sliten hele tiden og så ha vondt i tilegg.En kan jo bli trett av bare smerter,men som sagt,nå har de noe å arbeide ut i fra,så da kan det være at du snart er frisk som en fisk igjen.

Skrevet

uff så ekkelt. Bra at du har en lege som tar tak i ting!

Skrevet

Huff og huff phantomet, skjønner at du er litt engstelig akkurat nå!

Godt at du er under kyndige hender og blir utredet.

Håper du er satt på en antibiotikakur for boreliose!

Skrevet

Hva er det jeg leser... Stakkers deg... Godt at du har en flink lege. Ønsker at du blir frisk og rask snart.

Kjempestor god bedringsklem fra meg.

Skrevet

Det er godt du får noen svar på hvorfor kroppen ikke orker det hodet vil. Håper svaret på borelia er nei ved resjekk og at B12 gir samme effekt som jeg har sett hos andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...