EnJente_m_EnJente Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 hmm kan være matrester som har satt seg fast, men prøv Finish Maskinrengjøring, brukte den forrige uke jeg, og den var GENIAL ! Luktet godt av oppvaskmaskinen etterpå ! Verdt et forsøk ?
~~DoraDora~~ Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 På Menyen har de en duftedings du kan henge inni...den gir en fin og ren duft av sitron. Kjempeeffektiv. Koster rundt 30 kr, og varer i minst to måneder.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Hell i salmiakk istedet for oppvaskpulver og kjør en helt tom oppvaskmaskin på høyeste temperatur! Da forsvinner lukta. Du kan gjøre det samme med vaskemaskin. Hell salmiakk i både pulverkammer og tøymyknerkammer - kjør en tom vaskemaskin på 90 grader. Da får du renset ut alle bakterier, rester og evt lukter forsvinner! Jeg gjør dette ca 2 ganger i året - for å vedlikeholde maskinene - funker kjempefint!
Learning to fly Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Men da ødelegger du vel de myke delene i maskinen da? Man skal kun bruke mild såpe til rengjøring av maskinene. Problemet er ofte att maskinene lagrer skittent vann. Da er det bedre å kjøre tomme maskiner med vanlig pulver og høy temp, noen ganger for å få vekk utysket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå