Gå til innhold

soppinfeksjon...litt flaut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tilsynelatende soppinfeksjon downstairs etter en pencilinkur. Kan man ta typ canesten el andre reseptfrie preparater uten å høre med lege? Syns ikke jeg gjør annet enn å renne ned det legekontoret...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.Du får kjøpt canesten på apoteket reseptfritt:)Det er helt vanlig å få en slik infeksjon tter en antibiotikakur.Stor klem fra sykesøster heidi:)

Skrevet

glemte forresten gså å si at du kan helt trygt smøre deg med et uten å ha hørt med lege, er det sopp vil du merke at irritasjonen avtar ganske fort.merker du ikke noe bedring etter noen dager hadde jg tatt en tur til doktor..da er nok ikke sopp.men i ditt tilfelle er det garantert det det er!!lykke til

Skrevet

Tusen takk, du er en stjerne! Syns liksom det er måte på hva jeg skal måtte gå til legen for...

Skrevet

he he, det skjønner jeg, og det trenger du heller ikke.Men du skal huske på å kjøpe kombinasjonspakken, det er både krem og en stikkpille.soppen sitter alltid lenger inn enn man tror, selvom de bare klør utenpå.og for å bli kvitt den må du ta en stikkpille i skjeden.det er helt TRYGT selvom du er gravid.men alt dette står på pakken.bare greit å bli minnet på, mange smører seg bare der der klør...og tror at det er nok, og det er det som regel ikke.Bare ta kontakt hvis du lurer på noe, jeg har hatt så mange pasienter med dette problemet:)klem klem

Skrevet

Husk forresten å sette inn stikkpillen med fingrene, ikke ved hjelp av den "pinnen" i pakken. Ble iallefall ikke kvitt soppinfeksjonen før jeg brukte pille i tillegg til krem. Uansett ikke noe å være flau over, det er visst vanlig under graviditet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...