grå :) Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 har litt inntrykk av at det er kun meg som har det...
Blue Lady Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Kan jeg spørre hvorfor noen får det? Er det vet hastesnitt de gjør det?
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Da mener du fra navelen og ned??? Ja jeg har det. Nr en var hastesnitt, nr to var veldig akutt og nr tre planlagt.
rødhette* Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 jeg har hastesnitt og har bikinisnitt... så er ikke slik at hastesnitt = lengdesnitt
It's all about me Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Var barnet ditt lite. Kjenner ei som fikk lengdesnitt pga at han var liten og skjør.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Hvor liten er det snakk om da da? Jeg hadde akutt ks, bikinisnitt dog litt høyt opp siden de ikke rakk barbere. Han veide 2700g.
chrisallic Skrevet 29. august 2007 #8 Skrevet 29. august 2007 Jeg har lengdesnitt,de måtte ta det da det var fare for at jeg måtte opperere etter keisersnittet.De måtte ikke operere etterpå ,så lengdesnittet kunne vært unngått.Har aldri godtatt arret på magen min,og føler at magen min er ødelagt.Har 16 sting fra navlen og ned som jeg kan telle pga at stingene viser. Er deres mager stygge etter lengdesnittet?
grå :) Skrevet 29. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. august 2007 jeg hadde hastesnitt, men er blitt fortalt i etterkant av den som opererte at det var et krisesnitt. mista hjertelyden og fikk ikke ut moa riktige veien så etter å ha prøvd tang og vakuum så ble det snitt.
chrisallic Skrevet 29. august 2007 #10 Skrevet 29. august 2007 Jeg har lengdesnitt,måtte ha det da det var fare for at jeg måtte opperere etter ks.Måtte ikke opperere etterpå så lengdesnittet kunne vært unngått.Har aldrig godtatt arret mitt,kan telle 16 sting fra navlen og nedover.
Kamomille Skrevet 29. august 2007 #11 Skrevet 29. august 2007 jeg har hatt et katastrofesnitt, med har et lavt bikinisnitt som er litt bredere enn vanlig. Tror det kommer ann på hvor langt oppe barnet ligger. Hos meg lå det langt nede i bekkenet!
SuperJessie <3 Skrevet 29. august 2007 #12 Skrevet 29. august 2007 Fra jeg kom inn på sykehuset den kvelden med rier, tok det mindre enn halvannen time før ungen var ute.. Planlagt keisersnitt, også startet fødselen av seg selv..var litt krise, for jenta satt i seteleie. Det står i fødselspapirene mine at jeg hadde et akutt ks, men jeg synes egentlig ikke det.. Riktignok så ble det litt traumatisk, men det var jo egentlig planlagt..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 29. august 2007 #13 Skrevet 29. august 2007 Hadde katastrofe-snitt og har bikinisnitt. Ikke så pent, bærer preg av at det er gjort litt kjapt. Uansett så setter jeg pris på snittet mitt, det fikk ungen min ut levendes.
F-mor Skrevet 29. august 2007 #14 Skrevet 29. august 2007 hadde katastrofesnitt som det heter på fint, ungen var rundt kiloen, har bikinisnitt... tror ungen var ute 10min etter vi ankom sjukehuset...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå