Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min vesle jente er 2 1/2måned. Jeg har nesten ikke melk så hun spiser base flaske...får bare puppen som kos. Problemet er at hun nekter å ta flaska...må krangle med henne og lure i henne maten... Det er VELDIG slitsomt. Hun spiser bare tre ganger i døgnet...får ikke i henne mer enn det. Hun spiser morgen, midt på dagen og kvelden... Noen tips til å gjøre måltidene enklere og mer koslig?? Bruker avent flasker... noen som har erfaring med disse i forhold til andre flasker??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar hun smokk? I så fall kan det være at hun heller vil ha flasker med sånn brun gummitutt. Chicco har sånne i alle fall, de selges på apotek. Mine gutter har måttet få de flaskene. Smokken er mykere og ligner med på vanlig smokk.

Skrevet

hei. jeg har fått tak i en genial flaske. lillegutt tok den med en gang uten tilvenning. det er en NUK flaske. sutten er laget for å ligne så mye som mulig på en brystvorte. og de må bruke samme sugeteknikk som på puppen. den er også laget for å ikke gi luft i magen, som andre flasker kan gi.

Skrevet

Tusen takk for tips... Hun tar smokk ja... Prøve annen flasketype og håper det faller i smak hos vesla...

Skrevet

det kan gå å smøre litt MM på flasketuten, fungerte for en venninde av meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...