Suss@ med 3 gutter Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Jeg er sykemeldt pga bekkenløsning! det er ikke noe gøy, vil heller jobbe:(
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Prolaps i ryggen... Nesten sengeliggende til tider. Skikkelig kjedelig!
Gjest Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 pga kvalme, tretthet og slapphet.var innlagt en uke på sykehuset pga kvalmen, fikk ikke i meg mat på lange tider.gikk ned 10 kilo.nå er jeg hjemme igjen og har sluttet å spy, men er så trøtt og mangler energi...gleder meg bare til jeg våkner en morgen og føler meg bra...kjeder jo vettet av meg...
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Jeg er sykmeldt pga Hyperemesis... kvalme, utslitt, tretthett, og masse mer! Det er helt forferdelig og har jeg kunnet jobbet i stedet for det her så har jeg gjerne tatt det i stedet for sykemelding!!!
de tre bukkenebruse Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 jepp er det...pgav bekkenet:-/ det er kipt
mamsen & guttaboys Skrevet 29. august 2007 #8 Skrevet 29. august 2007 vært sykmeldt siden 10 januar. har forkalkninger i skuldra som gjør at jeg får sennabetennelse for ingenting.....skulle inn til vurdering til operasjon på juni..men da var jo knerten i magen på plass:) så da ble det ingen operasjon på dette året, så jeg blir nok sykmeldt ut året, til jeg går ut i permisjon....LITT lei av å gå hjemme nå ja.!!!!!!!
den håpefulle Skrevet 29. august 2007 #10 Skrevet 29. august 2007 Er sykemeldt for kvalme/oppkast og bekkenløsning. Kvalmen vil nok etterhvert bedre seg litt, det andre forverres dessverre.
Gjest Lenchen Skrevet 29. august 2007 #11 Skrevet 29. august 2007 Jeg ble sykemeldt i dag. 100% i to uker, og deretter 50% resten av svangerskapet dersom det blir bedre. Jeg er sykemeldt pga bekkenløsning. Våknet i dag morges å kunne ikke stå på beina. Fått krykker og greier
To barns mor og 75-modell. Skrevet 29. august 2007 #12 Skrevet 29. august 2007 Ja, sykemeldt p.g.a. bekkenløsning. Kan ikke løfte. Jobber på småbarnsavdeling i bhg.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 29. august 2007 #13 Skrevet 29. august 2007 Jepp.... Sykemeldt 50% fram til slutten av september pga bekkenløsning! Etter det blir det garantert 100%... Skulle gjerne ha jobba istedet for men....
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 29. august 2007 #14 Skrevet 29. august 2007 jeg er sykemeldt 50 % pga bekkenet også.. frem til 18 september.. etter det så er det over på svangerskapspenger frem til permisjon (ca 1 nov), pga manglende mulighet for tilrettelegging på arbeidsplassen min. (jobber nå dagtid, etter 18 sep så er det kun mulighet for å jobbe natta- nattklubb - med sommeruteservering..)
Gjest Skrevet 29. august 2007 #15 Skrevet 29. august 2007 Jeg er sykemeldt på tredje uken, men skal på jobb igjen på onsdag håper jeg.. Har nyrebekkenbet. men går på pencilin (eller noe) og satser på å bli frisk igjen kjapt (begynte kuren i dag..). Var på jobb i går - én dag - og måtte sykemeldes igjen i dag. Men det var godt å bare være der en dag, og nå gleder jeg meg skikkelig til å komme tilbake!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #16 Skrevet 29. august 2007 Fikk 20 % sykmelding i går. Så nå skal jeg jobbe 80 en stund for å se hvordan det går. Skal ha fri onsdager så jeg får delt opp uken. Har bekkenløsning. Har ikke blitt skikkelig ille enda, men det blir vel bare værre og værre...
♥Tullerusk♥ Skrevet 29. august 2007 #17 Skrevet 29. august 2007 Yes...Sykmelding for 2 uker...Har ikke bekkenplager eller bekkenløsning... er sykmeldt pga Utbrenthet, sliten og trøtt...Og kvalme... Men skal tilbake på jobb på mandag og gleder meg stort...=oD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå