Gå til innhold

Mange her som er sykmeldt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

I så tilfelle, for hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sykemeldt pga bekkenløsning!

det er ikke noe gøy, vil heller jobbe:(

Skrevet

Prolaps i ryggen... Nesten sengeliggende til tider. Skikkelig kjedelig!

Skrevet

pga kvalme, tretthet og slapphet.var innlagt en uke på sykehuset pga kvalmen, fikk ikke i meg mat på lange tider.gikk ned 10 kilo.nå er jeg hjemme igjen og har sluttet å spy, men er så trøtt og mangler energi...gleder meg bare til jeg våkner en morgen og føler meg bra...kjeder jo vettet av meg...

Skrevet

Jeg er sykmeldt pga Hyperemesis... kvalme, utslitt, tretthett, og masse mer! Det er helt forferdelig og har jeg kunnet jobbet i stedet for det her så har jeg gjerne tatt det i stedet for sykemelding!!!

Skrevet

jepp er det...pgav bekkenet:-/ det er kipt

Skrevet

vært sykmeldt siden 10 januar. har forkalkninger i skuldra som gjør at jeg får sennabetennelse for ingenting.....skulle inn til vurdering til operasjon på juni..men da var jo knerten i magen på plass:) så da ble det ingen operasjon på dette året, så jeg blir nok sykmeldt ut året, til jeg går ut i permisjon....LITT lei av å gå hjemme nå ja.!!!!!!!

Skrevet

Er sykemeldt for kvalme/oppkast og bekkenløsning. Kvalmen vil nok etterhvert bedre seg litt, det andre forverres dessverre.

Gjest Lenchen
Skrevet

Jeg ble sykemeldt i dag. 100% i to uker, og deretter 50% resten av svangerskapet dersom det blir bedre. Jeg er sykemeldt pga bekkenløsning. Våknet i dag morges å kunne ikke stå på beina. Fått krykker og greier :(

Skrevet

Ja, sykemeldt p.g.a. bekkenløsning. Kan ikke løfte. Jobber på småbarnsavdeling i bhg.

Skrevet

Jepp.... Sykemeldt 50% fram til slutten av september pga bekkenløsning! :( Etter det blir det garantert 100%... :(

Skulle gjerne ha jobba istedet for men.... :(

Skrevet

jeg er sykemeldt 50 % pga bekkenet også.. frem til 18 september.. etter det så er det over på svangerskapspenger frem til permisjon (ca 1 nov), pga manglende mulighet for tilrettelegging på arbeidsplassen min. (jobber nå dagtid, etter 18 sep så er det kun mulighet for å jobbe natta- nattklubb - med sommeruteservering..)

Skrevet

Jeg er sykemeldt på tredje uken, men skal på jobb igjen på onsdag håper jeg.. Har nyrebekkenbet. men går på pencilin (eller noe) og satser på å bli frisk igjen kjapt (begynte kuren i dag..). Var på jobb i går - én dag - og måtte sykemeldes igjen i dag. Men det var godt å bare være der en dag, og nå gleder jeg meg skikkelig til å komme tilbake! :D

Skrevet

Fikk 20 % sykmelding i går. Så nå skal jeg jobbe 80 en stund for å se hvordan det går. Skal ha fri onsdager så jeg får delt opp uken. Har bekkenløsning. Har ikke blitt skikkelig ille enda, men det blir vel bare værre og værre...

Skrevet

Yes...Sykmelding for 2 uker...Har ikke bekkenplager eller bekkenløsning...

 

er sykmeldt pga Utbrenthet, sliten og trøtt...Og kvalme...

 

Men skal tilbake på jobb på mandag og gleder meg stort...=oD

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...