Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidlig om morgenen torsdag 23. august gikk slimproppen,ringte å snakket med sykehuset og de sa da var det bare å vente på riene.

Og de startet ca halvtime etter proppen gikk.

Så fra ca kl.04 hadde jeg rier.

Så i halv seks tiden sto jeg og mannen opp.

Den kommende storebror fikk sove litt lenger. I syv tiden fikk vi levert storebror til tante.Da reiste vi til sykehuset etter at mannen hadde snakket med de,for nå kom riene tette som hagl. Var på sykehuset kl.08.00, og ble lagt til registrering og hadde da 3cm åpning. Da kl var 08.50 gikk vannet, og da bar det inn på fødestua.Riene kom veldig tett så jordmor ville sjekke åpning igjen, noe hun ikke klarte fordi jeg fikk rier hele tiden.Da klokken var halv ti begynte jeg å få pressrier,så da bar det over i fødesengen og i løpet av 3-4 pressrier var prinsessa vår ute. Kl.0956 var da kl. blitt. Erle Maria var 3510gram og 51cm.Fødte uten noe form for smertestillende, fodi jeg ikke rakk det(gikk veldig fort).Det var veldig vondt,men fødselen gikk fortere enn hvis jeg skulle fått smertestillende.

Nå koser vi oss bare hjemme.Kom hjem søndag.

Lille Erle er snill og spiser godt og sover mye og storebror synes det bare er moro.

Takk for meg her på bim.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med prinsessen, hørtes ut som en fin opplevelse.

Kos dere masse fremover :-)

Skrevet

HURRA!

Gratulerer =)

Skrevet

Takk for at du delte dette med oss!

Lykke til med babyen og deg, sebbe!

Hilsen Eggedosis

Skrevet

Gratulere så mye. Og lykke til med den lille:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...