Gå til innhold

Lei av å vente jeg=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns tiden går så sykt sakte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter du på babyen allerede? Litt tidlig kanskje, dersom du har termin i mars....

Sender en dose tålmodighet til deg.

:o)

Skrevet

hehe jeg vet. er litt utålmodig av meg, men kunne fått litt mage mens jeg ventet kanskje=) ikke bare kvalme, vondt i hodet og ryggen=(

Skrevet

hehe skjønner deg godt...Er snart i 5 måned, synes det har gått superkjapt hittil, men nå begynner jeg å veente..hehe men vi får trøste oss med at OM babyen skulle bli født nå, hadde den ikke overlevd :( Så da er det likegreit å vente litt til så vi får en frisk baby..Hihi speaking of..nå begynte han å sparke som en gal :o))

Skrevet

Magen kommer helt sikkert! :o)

Og alt det andre blir borte. Vent et par uker, så er du på topp igjen!

Skrevet

hehe så heldig du er. jeg vil også kjenne at den sparker=)

Skrevet

Ja han sparker heeeele dagen..Du kjenner det nok snart du også =)

Skrevet

Gå inn på babyverden.no og prøv terminkalkulatoren der. Da får du opp en oversikt over når ting skjer iløpet av graviditeten. Den har jeg brukt mye. Først venter jeg på at hjertet skal slå, så at indre organer er ferdig, så begynner fosteret å tisse og svelge osv. Det deler opp graviditeten litt, så virker det kanskje som det går litt fortere...? ;o)

Skrevet

hehe ser på den hele tiden jeg. bare teller ned til ul i uke 18 så jeg kan få vite kjønnet=) da kan jeg handle litt ogsånn. Gleder meg super masse til det.

Men tar vel litt tid før jeg kjenner babyen siden jeg er førstegangsfødende?

Skrevet

Skjønner deg godt. Jeg synes også tida snegler seg fram. Kommet meg forbi ultralyder og sånt, men )(/!)("/(%%=?! at jeg ikke kjenner at han sparker ennå... Er førstegangs uke 20. Og utrolig spent på disse sparkene. Hver kveld ligger jeg og venter.... Tålmodighet er en dyd jeg ikke har hehe

Skrevet

hehe da er vi to. Tror ikke det er noe jeg vet hva er engang

Skrevet

Det er neppe bilde av vårs to i ordboka under "tålmodighet" hehe. Men det tar den tida det tar - er ikke noe å gjøra med det. Men hadde liksom håpa at den gode vordende mor-følelsen skulle komme bare jeg kjenner at han rører seg... Tror han bare rører seg når jeg sover, bare på ert. Rampunge...

Skrevet

¨hehe ja, bare for å være sikker på å pine deg lengst mulig tenker jeg=) Når har du termin?

Skrevet

Termin 20.1. Evigheter til!!!! Og enda synes jeg at magen er stor - alle kommenterer at jeg er gravid. Og jeg har brukt mammaklær i mange uker allerede for buksene gikk ikke å kneppe opp - og blusene sprika i knappene - hehe. Jeg var veldig tynn fra før, så kulen synes godt... Lurer litt på hvor stor den egentlig skal bli??? Så et bilde av hun koohinor (kona til ali som ikke ble henta i parken - ambulansesaken) da hun var høygravid med datteren deres, og ble litt redd. Hehe. Hun er ei lita flis, og hadde KJEMPEmage... Ojojjojj skal jeg også bli sånn tenkte jeg... Hehe.

Skrevet

He he...Kjenner til problemet.

Jeg er verdens mest utålmodige person. Så denne graviditeten setter virkelig min tålmodighet på prøve! For min del skulle jo ting helst skjedd i går... :)

Jeg synes vel om mulig tiden gikk enda saktere den første tiden, fram mot ultralyd. Er straks i uke 27.

Det er utrolig herlig å kjenne sparkene og slagene. Blir beroliget av det. Det betyr jo at ting er som det skal med han/henne :)

Men slappav! Tiden kommer til å gå fort nok skal du se. I dette tilfellet er det ingenting vi kan gjøre for å fremskynde prosessen, så vi må bare vente!

Forresten, ofte kan man se kjønnet på UL, men ikke alltid. Så det er ikke sikkert du får vite det. Jeg vet ikke sikkert. Det får bli en overraskelse! Babyen min sin lille hemmelighet :) Utrloig spennende!

Skrevet

hvis jeg ikke får vite kjønner kommer jeg til å få helt angst. i tillegg til u være utålmodig er jeg en smule nysjerrig=) så jo før jeg får vite noe jo bedre. gleder meg litt til å bruke mamma klær jeg, og kjenne sparkene så håper de neste ukene eller mnd går super fort.

Skrevet

Du får nok litt mer tålmodighet etterhvert! He he

Super-nysgjerrig selv. Luere og lurer på om det er gutt eller jente mange ganger hver dag. Lurer på åssen den ser ut. Men jeg vet at nå er det ikke flere ultralyder og babyen ville tydeligvis ikke avsløre hemmeligheten sin da vi så den, så nå får jeg være litt tålmodig og vente og se. Er jo det samme for meg om det er gutt eller jente. Gidder ikke betale masse penger bare for å finne ut av det. Er jo greit å prøve å øve tålmodigheten litt til jeg skal bli mamma. For da trenger jeg nok mye tålmodighet! Så vi får bare prøve å øve oss i det ;)

Skrevet

når har du termin a? klarte ikke legen å se hva det var når du hadde UL?

Skrevet

Jeg har termin 4 desember -ultralyd termin. Mens terminer er nesten en uke tidligere. Nei da jeg var på ultralyd var babyen rett og slett så aktiv at hun ikke fikk sett ordentlig på kjønnet. Den bare sparka og slo og vred hele tiden på seg. Tror den var litt nysgjerrig og ville få meg seg hva som skjedde da legen forsøkte å dytte litt forsiktig på den for å få den til å snu på seg. Den stupte tilogmed kråke mens vi så på! Hihi... Så det er ikke nødvendigvis så bra at bayen er så aktiv på UL.

Håper du får se da, siden du har så lyst. Hvis ikke så er det veldig spennende å ikke vite også. Da blir det liksom ekstra spennende når den kommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...