Gjest Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Tror dere dette er artig å være med på for en tre åring ? De arrangerer turer og aktiviteter for barnefamilier - vurderer å melde inn min lille smurf.
Gjest -<<- Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Ja, det tror jeg. Det forutsetter selvsagt at foreldrene også synes det er morsomt.
Kamomille Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Vi har vært med på masse aktiviteter med barnas turlag, og poden synes det er kjempeartig. han er 4 år nå
-carina- Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Nå er ikke min lille så gammel enda... Men det hørtes interessant ut å lagre i hukommelsen til han blir så stor. Har du en link til en internett-side? ) Og ja, jeg synes det høres interessant ut for en tre-åring! )
-carina- Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Fant det selv... ) http://www.turistforeningen.no/index.php?fo_id=14
Gjest Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Hm, det må jeg diskutere med sambo ja. Jeg kommer uansett til å være med på trilleturene de arrangerer når babyen kommer på ny året - så å være med storebror på tur også blir nok kjempegøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå