Gå til innhold

Hasj VS alkohol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er best.

Og drikker seg dritings. Sjangler rundt i stua og bare skriker

eller røyke hasj og blir stein, men avslappet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du tatt noe nå, eller skriver du vanligvis så mye feil?

Skrevet

liker å holde meg på den lovlige siden av gjerdet.

"Sjangler rundt i stua og bare skriker"

hmm, da må det være metanol du har drukket.

må man drikke seg dritings når man nyter alkohol?

det lyser altfor godt igjennom hvor du vil hen med innlegget.

Skrevet

Eller... Drikker noe, blir i farta og har det gøy, eller røyker så mye at en blir sittenes å studere og analysere tapeten på veggen. Mulig det er avslappende å ta hasj, men gudbedre så lite fart det blir i de folka. Kjeeedeeeliiig. Understreker. Mange år siden jeg gjorde den erfaringen.

Skrevet

Det lyser altfor godt igjennom hva du har røyka for mye av før du skrev dette innlegget også...

Er det du selv som oppfører deg på denne måten? Isåfall tror jeg det er på tide å roe ned med begge deler. Er det barn inne i bildet også, siden du er her på forumet? Tror kanskje du bør få hjelp.

Skrevet

Den diskusjonen har vært kjørt til ende og enda litt lenger. Men whatever. Ingen av delene er bra. Personlig vil jeg heller være stein enn drita, og personlig vil jeg heller omgås folk som er steine enn folk som er drita. Andre må gjøre akkurat hva de lyster for min del, men jeg mener man enten bør legalisere cannabis eller forby alkohol, gjerne sistnevnte.

Skrevet

ja, dend var sikert till dei , ragnna.. ale her vet at du ær tidligere rusmissbrker

Skrevet

neii faenn, skiner det så vållsåmt ijjennåm??

men hun svarte på mitt innlegg i tråden!

jei trenger ike hasj, blir god og avslappet av cider jei ;-D

Skrevet

det veit jei!! fnis fnis!

bare lig una krympelaget till manen min når jei liger på sjukehuset med bebis!

Skrevet

fnis fnis, sgall ringe dei når du liger der å hyler jei. SKKKKKKKÅÅÅL!

alt bra?

Skrevet

ja, alt er bra.. menn jei ær lit sur inimelomm.. er det vaneli eler?

syns du det gåt græit att jei ær lit anonym eler?

fnis fnis!!

Skrevet

hellt vaneli det asså, menn om du trennger utløp fårr raseriet fårr du reise til ikkkea på søndagg. fnis fnis

går greitt at du er annie inimelom, jei skjener deg!

Skrevet

velldi velldi gøy lissom..!!!

jeg har helldigvis ike blit så feitt såmm deg da, ragnna..

Har dere tatt ned fårtelltet å sånn nå eler??

Skrevet

Jeg må si at jeg reagerer sterkt på dette her! Du er jo ikke riktig navla! Nu må du pinadø skjerpe deg! Du er en skam for hele din familie, ja hele samfunnet! Jeg fatter ikke hva du tenker på! Hvordan går det an å være så lite opplyst! Har du gått fullstendig fra vettet? Jeg må si at jeg reagerer sterkt på dette her! Du er jo ikke riktig navla! Nu må du pinadø skjerpe deg! Du er en skam for hele din familie, ja hele samfunnet! Jeg fatter ikke hva du tenker på! Hvordan går det an å være så lite opplyst! Har du gått fullstendig fra vettet? Jeg må si at jeg reagerer sterkt på dette her! Du er jo ikke riktig navla! Nu må du pinadø skjerpe deg! Du er en skam for hele din familie, ja hele samfunnet! Jeg fatter ikke hva du tenker på! Hvordan går det an å være så lite opplyst! Har du gått fullstendig fra vettet?

(Repeat til fade…)

Hilsen mor

Skrevet

Ingen av delene. Liker ikke å være verken dritas eller stein.

Skrevet

cannabis sativa=0)*weeeeeeeeeeeeeeeee*

Skrevet

Hvis du røyker en lørdagskveld, kjører du da bil på mandags morning til jobb? Med ungene baki til bhg først også kanskje?

Skrevet

-God dag, mann.

-Økseskaft!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...