Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 På mandagskvelden og i natt har jeg hatt en liten bløning, ikke så mye som ved mensen.. bare litt blod på papiret når jeg tørket meg på mandag.. i natt hadde det komt en liten flekk i trusen... er d dette som er tegningsblødning? Og noen som vet om det da tyder på at noe skjer i nermeste fremtid, eller kan en fortsatt gå leeeenge før det blir fødsel...???
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Jordmoren min fortalte meg at fødselen kan starte på tre måter: -vannet går -rier -blødning Men så er kanskje noe med mengden også, jeg vet ikke. Etter det jeg har lest så tar det ikke så lang tid før den lille er ute etter en tegningsblødning. Dessverre har jeg ingen erfaringer selv. Kan du ikke ringe på føden og fortelle så kanskje de kan hjelpe deg...så slipper du i allefall å lure;)
3 blir 4 Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Min forrige fødsel startet med tegningsbløding. LItt blod på papiret på de to - tre første gangene jeg var på do den dagen! 21.40 samme kveld var god jenta vår født! Riene startet rundt 16.30, men ble ikke vonde før etter vannavgang ca. 17.30. Spennende, spennende! Lykke til!!
22.12.2009 Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Her er min opplevelse med tegnblødning. Jeg har i dag to dager til termin og min tegnblødning hadde jeg onsdag for nesten to uker siden, var inne til undersøkelse fordi det kom blod i de neste dagene, men alt var som det skulle så nå venter jeg bare på at det skal skje noe snart. En venninne av meg hadde tegnblødning den ene dagen og fødte dagen etter så dette er bare et tegn på at det kommer til å skje noe snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå